COMPLICE.RO: Cifra de afaceri s-a dublat în prima jumătate a anului 2022

N.R.
Companii / 20 iulie 2022

Cifra de afaceri s-a dublat în prima jumătate a anului 2022

Complice.ro, curator şi furnizor de soluţii experienţiale pentru persoane fizice şi companii, încheie primul semestru cu o creştere în venituri de peste 2,5 ori faţă de perioada similară din 2021. Dinamica pozitivă a afacerilor, atât pe segmentul clienţilor persoane fizice, cât şi corporate, este atribuită tendinţei românilor de a interacţiona mai mult, în contexte atipice, compensând astfel perioada restricţiilor. În timp ce pe segmentul B2C a crescut cererea de experienţe pentru a încerca lucruri noi sau pentru a marca evenimente şi ocazii speciale, pe segmentul B2B a crescut cererea de evenimente şi experienţe offline, ca parte a programelor de loializare, reward&recognition, conform unui comunicat emis redacţiei.

Potrivit sursei citate, prima jumătate a anului 2022 a fost marcată de o mai mare deschidere din partea clienţilor către experienţe, atât pe segmentul B2C, cât şi corporate. Astfel, faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent, Complice.ro a înregistrat o creştere a afacerilor cu 168%, de 4.5 ori peste nivelul din 2020. Numărul comenzilor s-a dublat versus 2021, iar media acestora se situează în jurul valorii de 370 euro. Totodată, pe segmentul corporate, în primele 6 luni ale anului, 95% dintre solicitările pentru programele de reward&recognition au fost pentru experienţe offline, marcând o creştere cu peste 40% faţă de perioada similară a anului trecut.

Am încheiat primul semestru cu rezultate peste aşteptări, fiind foarte aproape de îndeplinirea obiectivului propus pentru cifra de afaceri la nivelul întregului an. Odată cu ridicarea restricţiilor, segmentul B2C a avut un ritm de creştere accentuat, vorbind practic de o dublare a numărului de comenzi. Şi, cum era de aşteptat, pe ambele segmente, observăm o preferinţă pentru experienţele offline, a declarat Oana Pascu, fondator Complice.ro.

Odată cu ridicarea restricţiilor şi întoarcerea treptată la birou, majoritatea companiilor au reluat team-building-urile şi evenimentele experienţiale offline, tendinţă care se reflectă şi în cifrele de semestru ale Complice.ro. Astfel, în timp ce numărul de comenzi corporate a crescut cu aproape 20% faţă de perioada similară din 2021, valoarea medie a comenzii a crescut de peste 2,5 ori comparativ cu primul semestru al anului trecut, depăşind pragul de 2.000 euro.

În topul preferinţelor clienţilor de pe acest segment se află pachetele FlexiBox - care pot conţine şi zeci de experienţe din categorii diverse (adrenalină, gourmet, relaxare, călătorii etc) într-un buget predefinit, dintre care destinatarul o alege pe cea preferată.

Experienţele la alegere de tipul pachetelor FlexiBox, fie ele standard sau personalizate, sunt preferate de companii în cadrul programelor de reward, recognition & incentive mai ales pentru că în ultimii doi ani contextul nu a fost favorabil cunoaşterii în profunzime a membrilor unei echipe. Astfel, acestea satisfac nevoia clienţilor de a oferi ceva inedit şi memorabil, o experienţă altfel, care să contribuie la consolidarea relaţiei angajat - angajator, iar beneficiarul final îşi poate alege exact ce îi place cu adevărat, a precizat Oana Pascu.

Eficienţa accesării acestui pachet este reflectată şi de impactul în cifra de afaceri a companiei. Astfel, pachetele de tip FlexiBox au generat aproape 30% din totalul de comenzi, cu o medie a comenzii de 110 euro.

Pe de altă parte, pe segmentul B2C numărul de comenzi s-a dublat YOY, arătând un tot mai mare interes pentru experienţe ca mod de a te bucura de viaţă sau ca înlocuitor al cadourilor clasice. Este evidentă tendinţa de accesare a experienţelor în mod individual, în familie sau între prieteni, fără o ocazie anume, schimbarea în comportamentul de consum având un impact pozitiv şi în gradul de recurenţă al clienţilor Complice.ro. Totuşi, contextul actual, marcat de instabilitatea economică, şi-a pus amprenta pe bugetul alocat pentru experienţe, unde media este de 160 de euro/comandă, într-o uşoară scădere faţă de perioada similară din 2021.

Dublarea comenzilor pe segmentul clienţilor persoane fizice este un indicator record pentru noi. Deşi într-o uşoară scădere, bugetul alocat pentru experienţe, fie că sunt oferite cadou sau accesate direct, este unul semnificativ şi orientat către experienţe ce marchează ieşirea din zona de confort. Astfel, în prim plan rămân experienţele ce implică adrenalină, combinate cu experienţe gourmet, dar şi experienţe din zona de travel, cât mai atipice. Pe scurt, românii îndrăznesc mai mult şi îşi doresc cât mai multe experienţe "altfel", a mai precizat Oana Pascu.

Printre cele mai noi experienţe din zona de travel şi adrenalină adăugate în portofoliul Complice.ro se numără skydiving indoor, treasure hunt, cazări în locuri exclusiviste, călătorii pe mare cu velierul şi multe altele.

Pe fondul tendinţelor din această primă jumătate de an, Complice.ro are în plan diversificarea experienţelor disponibile în pachetele FlexiBox, pregătind astfel finalul lui 2022, atât pe segmentul corporate, cât şi B2C, în timp ce estimează că ţinta pentru 2022 stabilită la începutul anului va fi atinsă deja în al treilea trimestru, se menţionează în comunicat.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
Conferinţa BURSA “Digitalizare şi Siguranţă Cibernetică”
APA NOVA
e-infra.ro
digi.ro
fngcimm.ro
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

19 Iun. 2024
Euro (EUR)Euro4.9763
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.6356
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.2368
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9010
Gram de aur (XAU)Gram de aur347.0661

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
roenergy.eu
rommedica.ro
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb