Conceptul creativ Publicis România pentru "Germanos" a ajuns şi în Macedonia, Bulgaria şi Polonia

A.S.
Ziarul BURSA #Media-Advertising / 21 aprilie 2005

Publicis România dezvoltă în această perioadă cea mai nouă platformă de comunicare "Trăieşte primăvara cu ultimele noutăţi în tehnologie". Această platformă a campaniei a fost creată iniţial pentru Germanos, filiala din România, fiind preluată ulterior la nivel regional de către toate cele 3 ţări europene în care reţeaua de magazine Germanos activează, şi anume: Macedonia, Bulgaria şi Polonia. Este pentru a treia oară cînd Publicis România exportă un concept Germanos la nivel regional. Suporturile de comunicare care susţin întreaga campanie cuprind un spot tv şi comunicare "in store". Fiind vorba de unul dintre cei mai mari retaileri de pe piaţa românească ai telefoniei mobile, campania se adresează în special tinerilor din toate oraşele ţării în care Germanos deţine magazine şi care sînt pasionaţi de noutăţi în materie de comunicaţii mobile. La toate punctele de vînzare, creaţia Publicis România se remarcă prin simplitate şi tonul direct al comunicării.

Comanda carte
danescu.ro
eximbank.ro
arsc.ro
fngcimm.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

21 Mai. 2025
Euro (EUR)Euro5.0730
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.4781
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.4280
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină6.0028
Gram de aur (XAU)Gram de aur476.6088

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
targulnationalimobiliar.ro
tibco.ro
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
energyexpo.ro
antiquemarket.ro
thediplomat.ro
BURSA
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb