Connections a creat pentru Optima un robot care procesează comenzile automat

A.I.G
Companii /

Connections a creat pentru Optima un robot care procesează comenzile automat

Connections, lider pe piaţa de digital transformation din România, a creat împreună cu Optima, robotul care eficientizează experienţa clienţilor care cumpără telefoane în rate de la cea mai performantă reţea de telefonie mobilă din România. Odată înregistrată comanda în call center, robotul o procesează şi ia inclusiv decizii legate de livrare, hold, fonduri insuficiente sau utilizarea punctelor bonus, conform unui comunicat remis Redacţiei noastre.

George Niţă, Business Unit Manger Connections România, a declarat: "În momentul în care efectuează comanda, clientul interacţionează cu un operator care preia datele, apoi întreaga procesare subsecventă a comenzii este făcută de robot, ceea ce degrevează echipa Optima de procesarea manuală repetitivă a comenzilor de telefoane".

Daniel Mereuţă, director general Optima, a mai adăugat: "Adoptarea primului coleg robot, botezat Adam, în cadrul echipei Optima este doar unul dintre paşii făcuţi de companie într-un proces mai amplu de automatizare a activităţilor. Adam deja lucrează zilnic alături de colegii noştri, primeşte e-mail-uri, prelucrează date, accesează diverse sisteme" , explică.

Programarea robotului a durat patru săptămâni, iar implementarea propriu zisă încă două săptămâni.

Opinia Cititorului

Acord

Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

DTLAWYERS
Hidroelectrica
Business Card
BTPay
e-distribuţie
Cotnari
parmafood
smart city industry awards 2019
Calendarul BURSA 2019

ENGLISH SECTION

more articles

Schlumberger
Legestart
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro
Cabinet de avocatTMPS