Abonament gratuit
Videoconferinţa “Energia în priză”Videoconferinţa “Energia în priză”

Consumul de peşte pe piaţa HoReCa din Bucureşti a crescut cu circa 10% în primele zece luni din 2019

B.D.
Miscellanea /

Consumul de peşte pe piaţa HoReCa din Bucureşti a crescut cu circa 10% în primele zece luni din 2019

Consumul de peşte din restaurantele bucureştene a crescut cu aproape 10%, în cele trei trimestre din 2019, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2018, potrivit reprezentanţilor BistroMar. Pe fondul acestei majorări de ansamblu, vânzările înregistrate de restaurant au fost mai mari cu 30% pe perioada verii, faţă de intervalul similar din 2018. Creşterea include atât vânzările de produse gătite şi servite în incinta restaurantului sau în regim take away (la pachet), cât şi cele de produs crud, din pescăria care face parte din BistroMar. În prezent, nişa restaurantelor din capitală care servesc în principal peşte şi fructe de mare este foarte mică, având o pondere de doar 1 - 2%, din total, se arată într-un comunicat remis Redacţiei noastre.

Mihai Cristian Dărmănescu, Director General al BistroMar şi fondator al Alfredo Seafood a declarat: "Am asistat la o uşoară creştere a consumului de peşte şi fructe de mare, pe segmentul HoReCa din capitală, în prima jumătate a anului şi estimez că piaţa îşi va continua creşterea, până la sfârşitul lui 2019. Însă, cu siguranţă că este loc de mai bine, mai ales în condiţiile în care restaurantele pe bază de peşte şi fructe au o pondere de doar 1 - 2%, în Bucureşti. Pentru noi, cele mai importante realizări sunt creşterea vânzărilor şi faptul că reuşim să menţinem un standard de calitate foarte înalt, că suntem la ora actuală restaurantul care are în meniu cele mai multe specii de peşte sălbatic din meniu, că introducem mereu noi preparate şi ne dezvoltăm constant. O altă reuşită care ne bucură şi vine ca o încununare a tuturor acestor eforturi este includerea BistroMar în ghidul gastromic Gault&Millau, printre cele mai bune restaurante din România"

Recent, BistroMar a fost evaluat şi inclus în cea de a doua ediţie pentru România a prestigiosului ghid internaţional gastronomic, Gault&Millau, care cuprinde o listă şi recenzii ale celor mai bune restaurante şi localuri POP (care oferă o atmosferă mai relaxată sau mai accesibilă decât cea din restaurante). Ghidul a fost fondat în Franţa în urmă cu 50 de ani, iar la ora actuală prezintă o selecţie cu cele mai bune localuri din peste 20 de ţări, situate pe cinci continente. Acestea sunt evaluate în funcţie de meniu, care reprezintă 70% din punctajul final, servicii, atmosferă, design, raport calitate-preţ etc, mai precizează sursa.

Din luna octombrie avem câteva reţete cu care sperăm să ne surprindem plăcut clienţii, iar recent am fost listaţi pe takeaway.com, reuşind astfel să fim prezenţi pe cele mai importante platforme de livrare la domiciliu. Cred că cel mai important lucru este să fim cât mai aproape de oameni şi să contribuim la educarea consumatorului, deziderat pe care îl avem de aproape 20 de ani şi cu marca Alfredo Seafood. Scopul nostru este ca românii să înţeleagă cât de important este peştele de calitate într-o alimentaţie echilibrată", a adăugat Cristian Dărmănescu.

În următoarea perioadă, BistroMar pregăteşte şi lansarea serviciului de livrare la domiciliu, care vine în completarea celui de take away.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

DTLAWYERS

Curs valutar BNR

25 Sep. 2020
Euro (EUR)Euro4.8750
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.1874
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian4.5137
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.3319
Gram de aur (XAU)Gram de aur251.0994

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Business Card
CEZ România
Smart City România
Cotaţii Emitenţi BVBCotaţii fonduri mutuale
BTPay
Balinesse Spa
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
Pagini Aurii
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro
Cabinet de avocatservicii curatenie