Dateio a lansat în România, împreună cu UniCredit Bank, platforma ShopSmart

G.U.
Companii / 25 octombrie

Ondrej Knot, Co-Founder & CEO Dateio

Ondrej Knot, Co-Founder & CEO Dateio

Dateio, fintech înfiinţat în 2013 în Praga, a dezvoltat o platformă de marketing bazată pe datele tranzacţionale cu cardul ce le oferă clienţilor băncilor partenere oferte direct în aplicaţia lor de mobile banking, se arată într-un comunicat de presă. Cea mai recentă implementare a platformei este realizată în cooperare cu UniCredit Bank, sub programul ShopSmart. Disponibilă direct în aplicaţia de mobile banking a băncii, SmartBanking, aceasta oferă beneficii clienţilor sub forma ofertelor de tip cashback de la parteneri locali şi internaţionali.

Potrivit sursei citate, noua tehnologie oferă clienţilor băncii o experienţă superioară, permisă prin capabilităţile de analiză avansată a datelor. Compania prioritizează inovaţia, colaborând în prezent cu peste 10 instituţii financiare internaţionale care îi permit să ajungă cu ofertele comercianţilor parteneri la 1.2 milioane de clienţi în România şi peste 3.5 milioane în Europa Centrală şi de Est.

Până în prezent, Dateio a intermediat un total de peste 12 milioane de euro în beneficii către clienţii băncilor partenere, datorită reţelei de peste 300 de comercianţi parteneri în ţările în care activează.

"Lansarea parteneriatului cu UniCredit Bank în România este un pas important pentru noi pe piaţa locală, fiind a doua bancă cu care avem o colaborare aici, după lansarea programului George Moneyback împreună cu BCR în 2021. Vedem în continuare un interes crescut din partea altor bănci din piaţă pentru platforma noastră ce oferă clienţilor un mai bun value proposition şi creşte engagement-ul lor cu banca. În acelaşi timp, comercianţii noştri parteneri vor ajunge cu ofertele lor la un număr mai mare de clienţi, cu un mecanism de marketing bazat pe rezultate, ceea ce îi va ajuta să îşi îndeplinească obiectivele prin campanii mai eficiente. Avantajul soluţiei noastre e dat de posibilitatea de a targeta precis clienţii, pe baza comportamentelor lor reale de consum şi atribuire exactă a unui canal digital în magazine fizice - ambele caracteristici fiind unice acestui canal de marketing," a spus Ondrej Knot, Co-Founder & CEO Dateio.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

PREŢUL SĂNĂTĂŢII

Dtlawyers
BTPay
Apanova
GRAMPET GROUP
Electromagnetica
ifep.ro
UNNPR

Curs valutar BNR

26 Noi. 2021
Euro (EUR)Euro4.9491
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.3869
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian4.7398
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8407
Gram de aur (XAU)Gram de aur255.1246

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Bursele din regiune
romaniansmartcity.ro
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
Pagini Aurii
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro