Bank Friday din acest an arată preferinţa românilor pentru cumpărăturile online şi cele în rate, precum şi deschiderea de a cheltui mai mult, arată un comunicat de presă transmis astăzi redacţiei.
Ce a însemnat Black Friday 2022 faţă o zi standard:
-Cumpărăturile online procesate de BT au crescut, ca volum, de 10 ori;
-Plăţile în rate online prin programul STAR al Băncii Transilvania au crescut de peste 7 ori;
-Aproape 50% din totalul cumpărăturilor realizate în 11 noiembrie a.c. cu cardurile BT de Black Friday au fost online;
-Aproape 70% din totalul cumpărăturilor la comercianţii BT au fost online;
-Valoarea medie/tranzacţie: +36% faţă de o zi standard.
BT a dezvoltat propria platformă de procesare eCommerce (BTeComm), prin care asigură soluţii avansate de plată cu cardul online. Programul STAR, din care fac parte cardurile de cumpărături, a ajuns la peste 20.000 de locaţii partenere care oferă rate fără dobândă sau puncte STAR pentru fiecare achiziţie cu cardurile de credit, se precizează în comunicat.
 English
English



























 Euro
Euro Dolar SUA
Dolar SUA Franc elveţian
Franc elveţian Liră sterlină
Liră sterlină Gram de aur
Gram de aur























