Abonament gratuit
Videoconferinţa “Afaceri în agricultură”Videoconferinţa “Afaceri în agricultură”
Videoconferinţa “FONDURI EUROPENE”

DUPĂ 11 ANI ÎN CARE A LUCRAT CU SOCIETĂŢILE COMERCIALEEFMS a decis ca, în 2020, să se adreseze persoanelor fizice

A CONSEMNAT EMILIA OLESCU
Ziarul BURSA #Companii /

EFMS a decis ca, în 2020, să se adreseze persoanelor fizice

(Interviu cu Ofelia Moisă, director financiar Exclusive Facility Management Services)

Exclusive Facility Management Services (EFMS), care activează de 11 ani în domeniul serviciilor integrate de suport pentru persoane juridice, în ultimul an a dezvoltat preponderent activitatea de mentenanţă preventivă şi corectivă pentru companii, ne-a spus Ofelia Moisă, director financiar al EFMS. Domnia sa ne-a precizat, într-un interviu, că direcţia în care compania a decis să meargă în acest an se adresează persoanelor fizice: "Proiectul nostru nou se numeşte Helppy şi este un concept integrat de servicii pentru casă: sloganul nostru este «Always helpful, always happy». Este un concept nou, inexistent în momentul de faţă pe piaţa din România. Dorim să ne poziţionăm ca singura soluţie pentru problemele/situaţiile care apar în casa fiecărui om: de la nevoi de curăţenie până la instalări, mici reparaţii, grădinărit etc"

Reporter: Cum a evoluat piaţa pe care activaţi, în ultimii ani?

Ofelia Moisă: : Piaţa serviciilor integrate de suport are două mari ramuri: Hard FM (mentenanţă, reparaţii) şi Soft FM(Curăţenie etc). Acest segment evoluează constant, accentul punându-se, ca aproape în orice domeniu, pe tehnologizare, iar în cazul serviciilor de curăţenie şi pe utilizarea de soluţii eco friendly.

Reporter: Cum s-au educat clienţii?

Ofelia Moisă: : Din ce în ce mai multe companii doresc să renunţe la bătaia de cap cu servicii care nu reprezintă core business-ul lor, servicii care ocupă din timpul pe care l-ar putea folosi mai eficient, aşa că aleg să colaboreze cu companii specializate care să le poată oferi servicii de calitate la un preţ corect.

Reporter: Ce tipuri de servicii se solicită, mai nou?

Ofelia Moisă: : De ceva vreme constatăm, pe lângă solicitările normale din partea clienţilor persoane juridice, multe solicitări de servicii de curăţenie sau de reparaţii la domiciliu.

Reporter: Din ce zone vin cele mai multe cereri?

Ofelia Moisă: : Profilul companiei noastre este unul de B2B, prin urmare marea majoritate a solicitărilor vin din partea persoanelor juridice.

Reporter: Cum au evoluat tarifele în acest domeniu?

Ofelia Moisă: : Fiind un serviciu care se bazează încă primordial pe oameni, tarifele au crescut cumva constant, ele fiind direct influenţate de salariul minim pe economie (în cazul serviciilor de curăţenie), precum şi de dificultăţile în a găsi personal tehnic calificat (în cazul serviciilor de mentenanţă).

Reporter: Care a fost evoluţia competiţiei din piaţă?

Ofelia Moisă: : În piaţa noastră au rămas cumva aceeaşi jucători mari, care au investit în tehnologie, în pregătirea personalului, în managementul proceselor, pentru eficientizarea activităţilor etc.

Reporter: De când activează Exclusive Facility Management Services în acest domeniu?

Ofelia Moisă: : EFMS activează în domeniul serviciilor integrate de suport pentru persoane juridice de 11 ani. Am început, iniţial, doar cu servicii de curăţenie. Ulterior, la solicitările clienţilor şi constatând nevoia din piaţă, am dezvoltat spectrul de servicii aşa încât astăzi oferim companiilor aproape tot spectrul de servicii suport: curăţenie, mentenanţă, grădinărit etc.

Reporter: Ce proiecte aţi dezvoltat în ultimul an?

Ofelia Moisă: : În ultimul an am dezvoltat preponderent activitatea de mentenanţă preventivă şi corectivă pentru companii.

Reporter: Ce noi proiecte/servicii urmează să lansaţi şi ce buget aţi alocat în acest sens?

Ofelia Moisă: : Direcţia în care am decis să mergem în anul 2020 se adresează persoanelor fizice. Proiectul nostru nou se numeşte Helppy şi este un concept integrat de servicii pentru casă: sloganul nostru este "Always helpful, always happy". Este un concept nou, inexistent în momentul de faţă pe piaţa din România. Dorim să ne poziţionăm ca singura soluţie pentru problemele/situaţiile care apar în casa fiecărui om: de la nevoi de curăţenie până la instalări, mici reparaţii, grădinărit etc. În prezent, există pe piaţă platforme integratoare de astfel de servicii, avantajul nostru faţă de ele fiind faptul că lucrăm cu soluţiile noastre eco friendly şi cu echipamente profesionale care să ne ajute să facem un serviciu de calitate şi că avem angajaţi proprii, pe care îi instruim constant şi îi evaluăm.

Reporter: Care sunt exact serviciile pe care le prestaţi?

Ofelia Moisă: : Serviciile Helppy sunt curăţenia profesională, reparaţiile, instalaţiile/montajul, grădinăritul, amenajările.

Reporter: Cu ce avantaje veniţi în faţă concurenţei?

Ofelia Moisă: : Pe partea de curăţenie, în primul rând avem personal propriu, angajat cu forme legale, stabil, cu experienţă relevanţă de lucru în domeniu hotelier şi housekeeping. Personalul va fi echipat corespunzător prestării activităţii, respective: uniformă de lucru, saboţi, mănuşi de protective, etc.

Alte avantaje sunt:

- Eficientizarea timpului clientului, având echipe formate din 2-3 persoane, în funcţie de dimensiunea lucrării;

- Personalul beneficiază de instruire pentru protecţia muncii;

- Asigurarea de răspundere civilă cu acoperire pentru situaţii nefericite: daune materiale, lipsa de onestitate a angajatului.

- Prestarea serviciilor de curăţenie se face cu echipamentele noastre, echipamente profesionale, eficiente energetic şi cu soluţii green efficient (eco-friendly);

- Dispunem de un website "mobile responsive" pentru facilitarea comenzilor pentru client, interfaţa fiind uşor de utilizat;

- Avem sistem de monitorizare a satisfacţiei clientului.

În ceea ce priveşte mentenanţa, dispunem de personal propriu, calificat, cu experienţă în domeniile în care activează: electrician, instalator, handyman şi avem un timp de intervenţie scurt.

Reporter: Ce cifră de afaceri aţi realizat în 2019, faţă de 2018?

Ofelia Moisă: : EFMS a realizat, 2018, o cifră de afaceri de 27,73 milioane lei, estimarea pentru 2019 fiind de 28,41 milioane lei.

Reporter: Ce rezultate estimaţi că veţi avea în acest an?

Ofelia Moisă: : Pentru 2020, estimăm o cifră de afaceri de circa 30 milioane lei.

Reporter: Vă mulţumesc!

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

DTLAWYERS
BTPay
Nuclearelectrica

Curs valutar BNR

22 Oct. 2020
Euro (EUR)Euro4.8730
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.1185
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian4.5396
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.3917
Gram de aur (XAU)Gram de aur253.9661

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

AAGES GROUP
Cotaţii Emitenţi BVBCotaţii fonduri mutuale
14 Noiembrie - Noaptea Muzeelor
Legal Accelerators
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
Pagini Aurii
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro
Cabinet de avocatservicii curatenie