Angajaţii companiilor E.ON desfăşoară în această perioadă activităţi de teren pentru a asigura continuitatea alimentării cu energie electrică şi gaze naturale, dar şi pentru a realiza diverse intervenţii tehnice importante la instalaţiile interioare de gaze naturale şi electricitate, informează un comunicat remis Redacţiei.
Pentru că este importantă atât siguranţa cât şi sănătatea clienţilor şi angajaţilor, E.ON doreşte să îi asigurăm pe toţi clienţii săi că pentru a-i proteja au luat o serie de măsuri privind distanţarea socială, în scopul limitării răspândirii COVID-19. Compania depune toate eforturile ca intervenţiile să se desfăşoare în condiţii sigure, în conformitate cu măsurile de siguranţă recomandate de autorităţi, precum şi cu cele decise şi aplicate la nivelul întregului Grup E.ON, precizează sursa.
Reprezentanţii E.ON sunt echipaţi cu măşti şi mănuşi de protecţie de unică folosinţă pe toată durata intervenţiei şi se vor asigura că păstrează distanţa de siguranţă recomandată faţă de celelalte persoane. De aceea, compania roagă clienţii să permită accesul specialiştilor companiilor E.ON în locuinţă, aceştia fiind instruiţi să respecte cu stricteţe regulile de protecţie sanitară.
Tododată, activităţile de bază: dispecerat, intervenţii pentru soluţionarea incidentelor şi deranjamentelor la reţelele de gaze naturale şi de energie electrică, precum şi mentenanţa sistemului de distribuţie sunt organizate astfel încât să poată fi asigurată continuitatea în alimentarea cu energie, mai arată sursa.
Echipele companiei sunt gata să intervină acolo unde este nevoie pentru a putea desfăşura în condiţii normale activităţile de zi cu zi, atât noi, consumatorii casnici, dar mai ales spitalele, centrele de carantină, instituţiile administrative ale statului, agenţii economici din sectorul alimentaţiei publice, companiile farmaceutice şi de produse medicale.