FAN Courier lansează start-up-ul FAN Delivery

G.U.
Companii / 06 decembrie 2021

Adrian Mihai, CEO FAN Courier

Adrian Mihai, CEO FAN Courier

FAN Courier, liderul pieţei locale de curierat, lansează serviciul FAN Delivery, platformă online de personal shopping cu livrare rapidă, destinată clienţilor care doresc ca produsele cumpărate online să le fie livrate într-un interval de 45-60 de minute, conform unui comunicat remis redacţiei. Prin intermediul platformei, clienţii au accces la o gamă diversificată de produse - de la cosmetice la produse farmaceutice, flori, papetărie, cărţi sau produse de supermarket. Auchan este primul mare retailer din România care se alătură platformei FAN Delivery, alături de alţi peste 30 de furnizori de produse care s-au înrolat deja. Până la finalul anului, toate comenzile vor beneficia de transport cu cost unic: 1 RON.

"FAN Delivery este o soluţie care răspunde unei cereri nou apărute în piaţa din România - livrarea în aceeaşi zi, o rezultantă a creşterii apetitului pentru cumpărături online pe fondul diversificării cererii. FAN Delivery este o platformă independentă de FAN Courier, care beneficiază de know-how-ul pe care l-am acumulat în FAN Courier, dar are o abordare proprie, perfect adaptată noilor nevoi ale clienţilor. Este o companie cu propria strategie de dezvoltare, cu obiective clare pe termen scurt şi lung", a declarat Adrian Mihai, preşedintele Consiliului de Administraţie al FAN Delivery, unul dintre fondatorii FAN Courier.

Potrivit sursei citate, platforma FAN Delivery este funcţională din această lună şi va fi dezvoltată în mai multe etape. Pentru început, opţiunea de livrare va fi valabilă doar în Bucureşti, livratorii vor fi disponibili la orice oră (în funcţie de programul magazinelor - n.n.) iar livrarea se va efectua în maximum 60 de minute de la momentul finalizării comenzii. În cea de-a doua etapă, compania îşi propune să se extindă în mediul urban relevant din România, în 2022 obiectivul fiind să acopere primele 10 oraşe mari din ţară.

"FAN Delivery este un brand pe care ne propunem să îl ducem către toţi clienţii interesaţi de cumpărături online urgente şi importante, care pot fi livrate foarte rapid. Platforma şi aplicaţia de personal shopping îi ajută pe oameni să câştige timp, aplicaţia disponibilă şi pe telefon putând ajuta la organizarea eficientă a acestuia. Echipa noastră ajută consumatorul să primească rapid, acolo unde doreşte, produsele de care are nevoie, pe care le găseşte în lista produselor magazinelor înrolate. Oferim un serviciu rapid, perfect pliat pe nevoia punctuală a clientului, iar până în prezent, în aplicaţie s-au înscris peste 30 de vendori din categoriile Supermarket, Local & Sănătos - categorie în care intră produse bio sau din pieţe - Florărie, Beauty & Care, Party Shop, Delicatese, Books & Gifts şi Electronice. Mai exact, orice magazin ne poate deveni partener, accesând secţiunea "Înrolare vendor" direct în website. Odată cu lansarea platformei, anunţăm şi parteneriatul cu Auchan România. Pe măsură ce ne vom extinde în ţară, colaborarea cu Auchan se va aplica în fiecare oraş în care compania deţine magazine" a declarat Dragoş Arnăutu, CEO FAN Delivery.

"Ne bucurăm să fim alături de partenerul nostru FAN Courier încă de la lansarea noului proiect, listarea în FAN Delivery reprezentând o extensie a serviciilor noastre de livrare express în completarea opţiunilor deja oferite de noi clienţilor. Prin FAN Delivery, Auchan România pune la dispoziţia utilizatorilor platformei peste 7.000 de articole din hipermarketurile noastre, de la gusturi tradiţional româneşti la branduri consacrate, de la produse proaspete (inclusiv brutărie, patiserie) la legume, fructe sau produse nealimentare" a precizat Laurenţiu Furtună, Director E-commerce & Digital, Auchan Retail România.

Platforma de personal shopping îşi propune ca, în primele 12 luni de activitate, să depăşească 10 milioane de lei şi o medie zilnică de 350 de comenzi.

Începând cu trimestrul al doilea din 2022, FAN Delivery ţinteşte extinderea în cele mai mari cinci oraşe din ţară, iar până la finalul anului viitor îşi propune să fie prezentă în 10 oraşe.

Cum funcţionează FAN Delivery

Echipa de start a FAN Delivery numără peste 50 de livratori care îşi vor desfăşura activitatea într-o variantă hibrid, beneficiind şi de ajutorul curierilor FAN, atunci când va fi necesar. Pentru livrare, FAN Delivery va folosi o flotă care include parţial vehicule FAN Courier, dar şi vehicule de la subcontractori. Livratorii FAN Delivery se vor deplasa cu biciclete, scutere şi autovehicule.

FAN Delivery este o platformă accesibilă tuturor companiilor, mari şi mici, care oferă produse şi servicii incluse în categoriile listate: Supermarket, Local & Sănătos, Florărie, Beauty & Care, Party Shop, Delicatese, Books & Gifts şi Electronice. În lista serviciilor nu va fi inclus serviciul de livrare produse preparate gătite - mâncare, patiserie sau cofetărie.

Pentru a deveni vendor în aplicaţie, o companie trebuie să acceseze secţiunea "Înrolare vendor" pe platforma www.fandelivery.ro.

Clienţii interesaţi să folosească serviciile FAN Delivery pot vedea lista vendorilor şi, implicit, a produselor ce pot fi livrate rapid după înregistrarea pe platformă sau din aplicaţia mobilă. FAN Delivery este o platformă care acceptă plata online a serviciilor.

Persoanele care doresc să colaboreze cu compania din poziţia de livratori se pot înrola, de asemenea, direct din platformă, înregistrându-se în secţiunea "Înrolare livrator".

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

BTPay

Curs valutar BNR

17 Ian. 2022
Euro (EUR)Euro4.9440
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.3296
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian4.7390
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9242
Gram de aur (XAU)Gram de aur253.3930

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
spotmedia.ro
Bursele din regiune
romaniansmartcity.ro
Cotaţii fonduri mutuale
Pagini Aurii
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro