Flanco Retail a înregistrat vânzări în valoare de 200 milioane de lei în cea de-a 7-a ediţie de Black Friday, cu 30% mai mult faţă de anul precedent, când cel mai aşteptat eveniment de shopping s-a întins pe o durată de timp similară, conform unui comunicat de presă remis Redacţiei.
Anul acesta, campania s-a desfăşurat între 27 octombrie şi 19 noiembrie, în toate magazinele din ţară şi pe flanco.ro, pentru a oferi clienţilor timp suficient să-şi aleagă produsele dorite si să fie siguri că le vor fi livrate la timp.
Dragoş Sîrbu, CEO Flanco, a declarat: "Pentru că şi anul acesta am extins campania de Black Friday la 3 săptămâni, consultanţii noştri specializaţi au reuşit să facă faţă cu succes traficului ridicat din magazine, de pe tot parcursul lunii noiembrie, şi să le acorde tuturor clienţilor care ne-au călcat pragul timpul, atenţia şi informaţiile necesare. O altă categorie de cumpărători a fost aceea a clienţilor deja informaţi, care au ştiut exact ce îşi doresc şi au ales să îşi achiziţioneze produsele din confortul propriei case. Aşa cum ne aşteptam, tendinţa ascendentă a cumpărăturilor făcute online s-a menţinut, iar vânzările pe flanco.ro au crescut cu 35% faţă de anul trecut."
Numărul de produse vândute de retailer în cadrul campaniei de Black Friday a ajuns la 480.000, în topul preferinţelor clienţilor aflându-se electrocasnicele mari (peste 60.000 de unităţi vândute), electrocasnicele de bucătărie (peste 50.000), televizoarele (peste 40.000), produsele de îngrijire personală (peste 35.000) şi smartphone-urile (peste 30.000), potrivit comunicatului.
Numeroşi clienţi au profitat de ofertele de creditare puse la dispoziţie de retailer împreună cu partenerii de finanţare. Cumpărăturile în rate au reprezentat 21% din totalul vânzărilor, acestea fiind completate de cele achitate cu cardul de credit, într-o pondere de 18%.
Dragoş Sîrbu a adăugat că: "Deşi am organizat o campanie de Black Friday extinsă, în weekendul de vârf, adică între 17 şi 19 noiembrie, am concentrat resurse importante. În primul rând, am imbogăţit semnificativ oferta de produse aflate la reducere şi, în acelaşi timp, am realimentat periodic stocurile puse la dispoziţia clienţilor. Am optimizat platforma online astfel încât să răspundă cu succes traficului ridicat, iar vizitatorii noştri să se bucure de o experienţă de shopping rapidă şi fluidă."