Flanco aniversează 27 de ani

S.B.
Companii / 2 decembrie 2021

Flanco aniversează 27 de ani

Flanco aniversează, la începutul lunii decembrie, 27 de ani de prezenţă pe piaţa autohtonă de retail, cu cea mai extinsă gamă de soluţii de finanţare oferite clienţilor şi servicii de livrare complete - acasă, la easybox sau în magazin, potrivit unui comunicat remis redacţiei.

Dublarea reţelei de magazine şi a cifrei de afaceri, triplarea echipei

Ultimii 10 ani, din 2011 până în prezent, au fost marcaţi de o continuă dezvoltare a companiei: numărul de magazine s-a dublat, de la 77 în 2011, la 160 în 2021; la fel şi cifra de afaceri - de la 110 milioane euro în 2011, la 218 milioane euro, în 2020; în acelaşi timp, numărul angajaţilor s-a triplat, de la 525 în 2011, la 1.540 în 2020.

"Strategia noastră a fost întotdeauna de creştere solidă şi sănătoasă, pe termen lung", spune Dragoş Sîrbu, CEO Flanco Retail. "Încă de la deschiderea primului magazin din 1994, am făcut tot posibilul pentru a ne adapta cât mai bine la cerinţele clienţilor noştri şi la realităţile pieţei, în continuă schimbare. Astfel am reuşit să trecem peste momentele dificile din viaţa companiei, precum criza din 2010 sau criza sanitară din ultimii doi ani."

Pe parcursul anilor, compania a adus pe piaţa românească numeroase concepte noi, precum ideea de magazin electro-IT pe suprafeţe mari, conceptul de "credit cu buletinul", dezvoltat în parteneriat cu Cetelem, fenomenul Black Friday sau lansarea propriului brand de produse electro-IT, Vision. De asemenea, s-a implicat permanent în viaţa socială a comunităţii. Sprijinind programul "Nouă ne pasă", derulat de fundaţia eMAG, a contribuit la deschiderea a 46 de centre after-school în şcoli din comunităţi rurale. În ultimii cinci ani şcolari, peste 1.500 de elevi, din 25 de judeţe, au participat la ore de educaţie remedială, special concepute pentru a reduce fenomenul de abandon şcolar.

Servicii complete de livrare şi finanţare

Retailerul a optimizat continuu mixul de produse şi gama de servicii, pentru a oferi clienţilor săi soluţii pe măsura necesităţilor actuale. Astfel, în urma creşterii ponderii cumpărătorilor online, dar şi a nevoii de siguranţă, de rapiditate şi de accesibilitate, Flanco a introdus noi servicii la nivel naţional, precum livrarea la Easybox, în peste 2.000 de puncte din toată ţara, sau pick-up in-store, prin care produsele comandate pe flanco.ro pot fi livrate în orice magazin selectat de client.

"Prin serviciul de Livrare şi verificare produs direct în magazin, clienţii noştri au acces permanent la întreaga gamă de produse comercializate de Flanco, pot să ridice comanda atunci când programul le permite, fără să mai aştepte curierul, din orice magazin le este la îndemână. Un alt avantaj este acela de a beneficia, în continuare, de consultanţa specialiştilor din magazine, care, împreună cu clientul, vor verifica produsul primit. În plus, transportul este gratuit", explică Ovidiu Nicuşan, Director de Marketing Flanco Retail.

Totodată, Flanco oferă cea mai variată paletă de servicii de finanţare: de la cumpărături în până la 40 de rate fără dobândă cu cardul de credit, la cumpărături în rate direct în magazin, fără adeverinţe, la credit online obţinut pe loc, cu proces de aprobare 100% online, până la cumpărături în 3-4 rate direct cu cardul de salariu, cu dobândă cu costuri nesemnificative.

Campanie de reduceri aniversare

Pentru a-şi sărbători aniversarea împreună cu clienţii săi, între 1 şi 4 decembrie, Flanco oferă transport gratuit şi reduceri suplimentare de 5-10% la plata cu cardul, în funcţie de valoarea coşului de cumpărături, de care aceştia se pot bucura inclusiv utilizând vouchere din cadrul programului "Rabla pentru Electrocasnice".

"Luna decembrie este una specială pentru noi, pentru că lucrăm şi pregătim surprize pentru clienţi nu doar în spiritul sărbătorilor, ci şi aniversând încă un an din istoria bogată a companiei. 2021 este anul lansării noii noastre poziţionări, prin care am căutat să reflectăm cât mai bine valorile în care credem şi relaţia cu clienţii noştri. Am înţeles că nu preţul este cel mai important, ci nevoile cumpărătorilor noştri, de calitate şi confort. Acestora le răspundem prin mixul optimizat de produse pe care le afişăm la raft, cu accent pe mărci cunoscute, best-seller-uri şi valoare demonstrată în timp, precum şi prin instrumentele de finanţare oferite, astfel încât să îşi permită să investească în produse tehnologice care să îi bucure şi care să le fie alături vreme îndelungată", adaugă Ovidiu Nicuşan.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Apanova
BTPay
Electromagnetica
arsc.ro

Curs valutar BNR

30 Sep. 2022
Euro (EUR)Euro4.9490
Dolar SUA (USD)Dolar SUA5.0469
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.1652
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.6367
Gram de aur (XAU)Gram de aur270.7253

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

ccib.ro
Cotaţii Emitenţi BVB
Bursele din regiune
cnipmmr.ro
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro