Flavours obţine cea mai bună cifră de afaceri de până acum

V.G.
Companii / 10 octombrie 2022

Flavours obţine cea mai bună cifră de afaceri de până acum

Grupul Flavours obţine anul acesta cea mai mare cifră de afaceri de până acum, peste 10 milioane de euro, dublând cifra de afaceri de anul trecut şi poziţionându-se la un nivel mai ridicat decât cel atins înainte de debutul pandemiei, potrivit unui comunicat de presă transmis redacţiei.

Conform sursei citate, creşterea cifrei de afaceri este rezultatul proiectelor de amploare, al unei strategii ambiţioase şi al curajului de a testa soluţii şi direcţii noi, dedicate preponderent clienţilor corporate, cărora grupul îşi propune să le livreze experienţe culinare complete şi memorabile.

Astfel, cu o investiţie de peste 2 milioane de euro estimată până la final de 2022, realitatea a depăşit previziunile grupului Flavours. Deşi pentru 2022 targetul a fost de 7 unităţi noi, până la final de an se vor fi concretizat nu mai puţin de 10, din care 6 sunt deschise deja, iar restul urmează a fi deschise la final de 2022 - început de 2023 în Bucureşti, Cluj şi Timişoara. În total, grupul Flavours a deschis până acum 23 de locaţii, iar ritmul de creştere se va menţine în perioada următoare.

"Oamenii au nevoie de interacţiune, îşi doresc socializare, iar scopul nostru este să le oferim aceste lucruri la cel mai înalt nivel. Suntem acolo pentru clientul nostru corporate, oriunde se află el şi răspundem aşteptărilor lui. Să fii dinamic, să găseşti soluţii şi să îmbrăţişezi schimbarea este vital în această zonă de business, o condiţie fără de care evoluţia nu este posibilă. În cazul nostru, ce s-a schimbat este focusul - acum vizăm şi alte tipuri de locaţii, nu doar clădiri de birouri, chiar dacă lucrurile merg foarte bine pentru noi în acest segment. Anul acesta am accesat în premieră o nouă zonă, prin restaurantul Bruto, deschis în Cluj-Napoca, un restaurant à la carte, extrem de bine primit de public", a declarat Raluca Ţeposu, fondator Flavours Group.

Provocări şi parteneriate strategice de amploare în derulare

Rezultatele spectaculoase obţinute de grupul Flavours se datorează şi colaborărilor cu evenimente de amploare, un pilon strategic pentru grup, ce reflectă reputaţia şi imaginea brandurilor în industrie. Astfel, Flavours este deja un partener constant pentru UNTOLD, cel mai mare festival de muzică din România, unde a asigurat cateringul pentru echipa şi artiştii prezenţi la cele mai recente cinci ediţii ale evenimentului, dar şi pentru Jazz In The Park şi turneele Transylvania Open.

Grupul Flavours a asigurat şi serviciile de catering pentru VIPs, pentru voluntari şi un punct de vânzare pentru public la Campionatele Europene de Înot pentru Juniori 2022 şi la Campionatele Europene de Sărituri pentru Juniori 2022.

Totodată, Flavours este unul dintre furnizorii acreditaţi să presteze servicii de catering în cadrul celei

de-a 21-a ediţii a ITU (Conferinţa Plenipotenţiarilor Uniunii Internaţionale a Telecomunicaţiilor), un eveniment major pentru sectorul tehnologiei informaţiei şi telecomunicaţiilor la nivel mondial, al cărui coordonator este ANCOM (Autoritatea Naţională pentru Administrare şi Reglementare în Comunicaţii). Evenimentul se desfăşoară în Bucureşti timp de 3 săptămâni, în perioada 26 septembrie - 14 octombrie, şi reuneşte la Palatul Parlamentului circa 2.900 de delegaţi din 182 de state membre.

Tot anul acesta, grupul Flavours a adăugat în portofoliu un nou partener, Lidl România, prin operarea zonei de food pentru angajaţii din sediul central, care se pot bucura astfel de experienţa Stradale.

"Indiferent de conceptul dorit, de complexitatea lui sau de numărul de participanţi, Flavours este aici pentru a răspunde oricărei provocări din segmentul de catering şi pentru a livra experienţe unice, impecabile. Inovaţia, know-how-ul de care dispunem şi cele mai noi tehnologii în domeniu transformă Flavours în prima opţiune de pe piaţă şi în răspunsul corect, oricare ar fi provocarea culinară", completează Bogdan Tiu, Director General Flavours Group.

În ceea ce priveşte componenta de dezvoltare, pe lângă clădirile de birouri, acum sunt în vizorul grupului Flavours şi alte tipuri de destinaţii, construcţii cu personalitate, cu poveste, cum este Record Park, unde a fost deschis restaurantul Bruto, sub noul concept al grupului. Experienţa Flavours poate fi livrată în zone variate, precum şcoli, spitale private şi mari corporaţii. De altfel, Flavours poate răspunde oricăror cerinţe de colaborare, având soluţii atât pentru zonele de mic dejun (Mitzu), de prânz (Stradale) şi cină à la carte (Bruto), cât şi posibilitatea de a livra orice, oriunde, pentru evenimente private sau de amploare, în target fiind toţi clienţii în căutare de experienţe unice, se mai arată în comunicat.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Avocat Ianul Alexandra
cautavocat.ro
BTPay
danescu.ro
arsc.ro

Curs valutar BNR

27 Ian. 2023
Euro (EUR)Euro4.8922
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.4928
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian4.8793
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.5612
Gram de aur (XAU)Gram de aur278.5647

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Bursele din regiune
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro