Floria, reţea de florării premium în regim de franciză, anunţă deschiderea celei de-a şaptea locaţii din Bucureşti, consolidându-şi astfel poziţia pe segmentul premium de flori şi experienţe florale personalizate din ţară, anunţă un comunicat al companiei.
Noua florărie, amplasată în Mega Mall, oferă buchete, aranjamente florale şi servicii personalizate. Dotările noii locaţii includ, printre altele, spaţiul controlat termic dedicat depozitării buchetelor şi aranjamentelor pentru evenimente private şi corporate.
Andreea Uceanu, CEO şi fondator al francizelor Floria, declară: "Deschiderea unei noi francize Floria în Bucureşti este un pas firesc în strategia noastră de extindere. Ne dorim să fim cât mai aproape de clienţii noştri şi să oferim experienţe florale de excepţie, atât pentru momente speciale, cât şi pentru gesturi cotidiene".
Floria mai are francize în Promenada Mall, Băneasa Shopping City, Plaza România, AFI Cotroceni, Bucureşti Mall şi Sun Plaza. Florăria nou-deschisă are o suprafaţă de peste 40 mp, iar investiţia în amenajare se ridică la 100.000 de euro.
• Oportunităţi de afaceri pentru antreprenori
Deschiderea florăriei în regim franciză din Mega Mall subliniază intenţia Floria de a-şi extinde prezenţa în mediul offline şi de a le oferi oportunităţi de afaceri antreprenorilor în sectorul floristic. Andreea Uceanu precizează: "Partenerii francizaţi beneficiază de sprijin complet în amenajarea şi designul locaţiei, programe de training dedicate echipei şi asistenţă continuă pentru eficientizarea operaţiunilor. Punem la dispoziţie expertiza acumulată în peste zece ani de activitate şi un model de business deja validat prin performanţa actualelor florării. Investiţia în locaţie este suportată integral de Floria, echipa de florişti din noua florărie primeşte training iniţial şi periodic de la specialiştii noştri, iar acelaşi suport este oferit şi pentru campaniile de marketing în toate locaţiile francizelor Floria".
Investiţia necesară pentru deschiderea unei florării Floria este de aproximativ 2.500-3.000 euro/mp în funcţie de dotări, cu trei formate de design disponibile - florărie boutique, cu suprafeţe de 20-35 mp; florărie concept, cu suprafeţe între 35-50 mp; florărie experienţă, cu suprafeţe peste 50 mp.
Prin deschiderea noii florării în franciză, Floria continuă extinderea în toată ţara, ţintind locaţii premium în spaţii din centre comerciale cu trafic mare.
"Am preluat locaţia complet funcţională, beneficiind de training specializat, cu suport de marketing şi comunicare pentru lansare, cât şi un brand cu notorietate care atrage clienţi singur. Este una dintre cele mai sigure investiţii făcute de mine până acum", declară francizatul Floria Mega Mall.
Floria şi-a început activitatea în 2015 prin florării fizice proprii, iar în 2021 a dat startul procesului de francizare oferind buchete, aranjamente florale şi servicii private sau corporate.