"Foote Cone & Belding Bucharest" coordonează activitatea de media a "Lavazza"

Carola Ionescu
Ziarul BURSA #Media-Advertising / 10 martie 2006

Agenţia de publicitate Foote Cone & Belding Bucharest coordonează de la sfîrşitul anului trecut activitatea de media, pentru România şi Bulgaria, a companiei Lavazza, cel mai mare producător de cafea.

Prima campanie Lavazza de anul acesta, adaptată pentru România de Foote Cone & Belding Bucharest, se desfăşoară în perioada martie - mai, sub denumirea "First Class Espresso Experience". Campania se derulează la nivel internaţional şi are la bază două vizualuri, "Alcove" si "Umbrella", extrase din cel mai nou calendar Lavazza realizat de celebra fotografă austriacă Ellen von Unwerth. Produs anul trecut în octombrie sub tema "Airlines", calendarul reprezintă o tradiţie anuală a faimoasei companii italiene şi un pretext în plus pentru a-şi demonstra abordarea creativă. În România, campania se desfăşoară atît pe OOH, cît şi în revistele de specialitate HoReCa.

Comanda carte
danescu.ro
eximbank.ro
arsc.ro
fngcimm.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

22 Mai. 2025
Euro (EUR)Euro5.0564
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.4749
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.4163
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9985
Gram de aur (XAU)Gram de aur476.1060

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
targulnationalimobiliar.ro
tibco.ro
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
energyexpo.ro
antiquemarket.ro
thediplomat.ro
BURSA
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb