"Foote Cone & Belding Bucharest" coordonează activitatea de media a "Lavazza"

Carola Ionescu
Ziarul BURSA #Media-Advertising / 10 martie 2006

Agenţia de publicitate Foote Cone & Belding Bucharest coordonează de la sfîrşitul anului trecut activitatea de media, pentru România şi Bulgaria, a companiei Lavazza, cel mai mare producător de cafea.

Prima campanie Lavazza de anul acesta, adaptată pentru România de Foote Cone & Belding Bucharest, se desfăşoară în perioada martie - mai, sub denumirea "First Class Espresso Experience". Campania se derulează la nivel internaţional şi are la bază două vizualuri, "Alcove" si "Umbrella", extrase din cel mai nou calendar Lavazza realizat de celebra fotografă austriacă Ellen von Unwerth. Produs anul trecut în octombrie sub tema "Airlines", calendarul reprezintă o tradiţie anuală a faimoasei companii italiene şi un pretext în plus pentru a-şi demonstra abordarea creativă. În România, campania se desfăşoară atît pe OOH, cît şi în revistele de specialitate HoReCa.

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

04 Iul. 2025
Euro (EUR)Euro5.0600
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.2961
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.4155
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8673
Gram de aur (XAU)Gram de aur460.7924

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
leonidas-universitate.ro
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
letapeseries.com
ccib.ro
BURSA
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb