Gheorghe Flutur: România nu ar trebui să renunţe la frunza din identitatea vizuală a brandului turistic

F. A.
Politică / 2 august 2010

Preşedintele Consiliului Judeţean Suceava, Gheorghe Flutur, a declarat, azi, înaintea şedinţei Consiliului de Brand, din care face parte, că România nu ar trebui să renunţe la frunza din identitatea vizuală a brandului şi ar trebui să fie mult mai ofensivă în promovarea turismului, relateaza Hotnews.

"De ce să renunţăm? Noi, românii, ne tăiem mereu singuri craca", a spus Flutur întrebat de presa dacă România ar trebui să renunţe la frunza din brandul turistic.

Consiliul de Brand s-a reunit azi la sediul MDRT, pentru a discuta răspunsul THR-TNS legat de asemănarea dintre frunza din brand cu un alt logo comercializat pe internet.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Dosar BURSA - Crizele Apocalipsei
SHE LEADS - Gala Excelenţei în Business
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

11 Iul. 2025
Euro (EUR)Euro5.0810
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.3461
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.4596
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8849
Gram de aur (XAU)Gram de aur466.3616

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
industrylink.eu
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
industrylink.eu
BURSA
Comanda carte
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb