Green Factory, parte a grupului Green Holding, a finalizat achiziţia companiei Eisberg România şi Eisberg Ungaria, consolidându-şi astfel poziţia de jucător regional de top în sectorul produselor alimentare proaspete şi convenience food, conform unui comunicat Green Factory. Tranzacţia face parte din strategia pe termen lung a companiei, care vizează extinderea operaţiunilor în Europa Centrală şi de Est.
„Această mişcare strategică întăreşte capacitatea noastră de a servi mai bine pieţele cheie şi de a pătrunde pe o piaţă nouă precum România. Alături de echipele Eisberg, vom construi o organizaţie mai inovatoare şi eficientă, cu beneficii directe pentru consumatori, parteneri şi angajaţi”, a declarat Artur Rytel, CEO şi preşedinte al Consiliului de Administraţie al Green Holding.
Eisberg România, lider pe piaţa locală a salatelor gata de consum, furnizor pentru marile lanţuri de retail şi industria HoReCa, va continua să îşi extindă gama de produse, beneficiind de expertiza şi resursele Green Factory.
„Intrarea în familia Green Factory reprezintă un pas firesc pentru dezvoltarea pe termen lung a companiei, în contextul în care rămânem dedicaţi promisiunii de a livra produse sănătoase, sigure şi de calitate”, a precizat Lucian Trofin, director general al Eisberg România.
Tranzacţia a fost aprobată de Consiliul Concurenţei din România, în timp ce procesul este în curs de avizare în Polonia, la nivelul autorităţii de concurenţă.
Opinia Cititorului