Grupul MedLife a finalizat achiziţia sălilor de fitness Sweat Concept

V.G.
Piaţa de Capital / 9 septembrie 2022

Grupul MedLife a finalizat achiziţia sălilor de fitness Sweat Concept

Integrarea sălilor de fitness Sweat marchează intrarea MedLife pe un nou segment de business, cel de wellness.

Achiziţia consolidează portofoliul de servicii oferit de MedLife la nivel naţional, pacienţii având la dispoziţie cea mai extinsă gamă de servicii medicale: de la consultaţii, investigaţii şi tratamente chirurgicale, la servicii de wellness, nutriţie şi sport.

Odată cu intrarea pe segmentul de wellness, MedLife îşi propune să contribuie la un stil de viaţă mai sănătos al pacienţilor, pe termen lung, în acord cu nevoile actuale post-pandemie.

MedLife, liderul pieţei de servicii medicale private din România, anunţă finalizarea achiziţiei pachetului majoritar a sălilor de fitness Sweat Concept, potrivit unui comunicat de presă transmis astăzi redacţiei.

Conform sursei citate, tranzacţia se numără printre cele mai importante achiziţii ale grupului din primul semestru şi marchează integrarea unei noi linii de business, cea de wellness, care completează serviciile medicale de diagnostic şi tratament oferite la nivel naţional.

Sweat redefineşte conceptul de săli de fitness de pe piaţa din România prin integrarea de soluţii complete, astfel încât utilizatorii să îşi atingă obiectivele setate în cel mai scurt timp posibil. Prin intermediul echipamentelor de fitness premium, de ultimă generaţie, bazate pe mecanica mişcării, cu o funcţionalitate avansată şi un design prietenos, clienţii pot beneficia de training-uri personalizate,

Reţeaua Sweat cuprinde patru locaţii în Bucureşti, unde clienţii pot avea acces la cel mai inovator sistem de monitorizare în timp real a antrenamentelor. În perioada următoare, Sweat îşi va extinde accelerat reţeaua la nivel naţional pentru a aduce servicii de wellness de calitate, la cele mai înalte standarde, în cât mai multe locaţii din România.

"Continuăm să facem paşi importanţi pentru a completa serviciile medicale pe care le oferim atât pacienţilor, cât şi companiilor din România în cea mai mare reţea de unităţi medicale la nivel naţional, prin integrarea serviciilor de wellness. Este o direcţie strategică de business aliniată la nevoile actuale, la un mindset global care a redefinit modul în care oamenii au grijă de sănătatea lor în ultimii doi ani. Obiectivul nostru principal este de a contribui la îmbunătăţirea calităţii vieţii pacienţilor, de a răspunde în timp real nevoilor lor, dar şi de a fi un partener de nădejde pentru companiile din România, prin abonamente care integrează servicii de prevenţie, mişcare şi nutriţie", a declarat Dorin Preda, Director Executiv, MedLife Group.

Opinia Cititorului ( 1 )

  1. Medlife tot cumpara ....pe datorie de ani si ani!

    Oare firmele achizitionate produc cat sa acopere ....imprumuturile facute pentru cumpararea lor? 

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Avocat Ianul Alexandra
cautavocat.ro
BTPay
danescu.ro
arsc.ro

Curs valutar BNR

27 Ian. 2023
Euro (EUR)Euro4.8922
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.4928
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian4.8793
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.5612
Gram de aur (XAU)Gram de aur278.5647

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Bursele din regiune
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro