Huawei a ajuns la 30% cotă de piaţă în România în prima jumătate a anului

J.P.
Comunicate de presă / 21 august 2020

Huawei a ajuns la 30% cotă de piaţă în România în prima jumătate a anului

Huawei Consumer Business Group încheie primele şase luni din anul 2020 cu rezultate pozitive pe plan financiar, compania având parte de o creştere constantă de la începutul anului, ceea ce duce la o cotă de piaţă de 30% şi performanţe ridicate în urma lansărilor de produse din acest an. Pentru a doua parte a anului, compania anunţă planurile şi menţionează că este o perioadă în care îşi va concentra eforturile pe lansări-cheie de noi dispozitive flagship şi îşi va consolida prezenţa din ce în ce mai puternică în toate categoriile de produse, prin noi lansări de laptopuri şi accesorii, conform unui comunicat trimis redacţiei.

Chiar şi în acest context plin de provocări, Huawei a reuşit să rămână în top atât la nivel local, cât şi la nivel internaţional, cota de piaţă a companiei crescând până la 29,3% (mai 2020) pe segmentul de dispozitive smartphone, aceasta fiind cea mai ridicată valoare înregistrată până acum în evoluţia diviziei de Consumer Huawei România, potrivit GFK. În acelaşi timp, o performanţă ridicată a fost înregistrată şi la nivelul rezultatelor Open Market, acestea ajungând până la 32%, ceea ce înseamnă în jur de 10% creştere faţă de 2019.

Whisky Wangwei, country manager al Huawei Consumer Business Group: "A doua jumătate a anului aduce cu sine un nou plan de dezvoltare a strategiei Huawei 1 + 4 + n, dar şi de dezvoltare a tehnologiei la nivel de produse şi conectivitate perfectă între dispozitive, puncte relevante care fac parte din viziunea şi angajamentul companiei noastre pe termen lung. Cu siguranţă, lansarea noii game de produse Mate 40 va fi una dintre veştile principale, dar pregătim un calendar susţinut de lansări pentru această toamnă."

În continuare, Huawei are în plan extinderea reţelei de magazine şi centre de servicii Huawei la nivel local, nu numai în Bucureşti, ci şi în alte două oraşe din ţară, printre care şi Cluj-Napoca, lucru care îi va ajuta pe români să experimenteze întregul ecosistem într-o manieră integrată, de pe tablete, PC-uri, dispozitive purtabile, ochelari inteligenţi sau smart TV - produs care poate fi deja văzut în magazinul Huawei Experience Shop din Băneasa Shopping City, Bucureşti, şi a cărui lansare urmează să se întâmple în viitorul apropiat.

În luna august, Huawei CBG a oferit utilizatorilor şi o premieră excelentă pentru categoria mid-range prin lansarea smartphone-ului Huawei P40 Lite 5G, care impresionează atât prin capacităţile sale modernizate de software şi hardware, cât şi prin faptul că este primul smartphone mid-range capabil să suporte 5G. Această lansare reprezintă un semn excelent pentru extinderea conectivităţii şi îmbunătăţirea calităţii accesului, Huawei fiind primul brand care a contribuit la democratizarea accesului tehnologic în România., conform sursei citate.

De asemenea, subsidiara locală a Huawei, prezentă în România de aproape două decenii, susţine economia românească cu peste 200 de milioane de euro anual şi aduce o contribuţie semnificativă la piaţa muncii prin susţinerea a mii de locuri de muncă, compania investind anual între 3 şi 5 miliarde de dolari în cercetare şi inovaţie.

Huawei are în plan să ofere soluţii competitive şi inovatoare pentru construirea infrastructurii 5G în România, fiind compania parte din grupul care deţine cele mai multe patente de 5G şi, totodată, compania care a adus o contribuţie relevantă la crearea standardelor de securitate 5G, investind în decursul anilor în dezvoltarea a 23 de instituţii de cercetare în 12 ţări europene.

În următoarea perioadă, Huawei CBG se va concentra la nivel local pe consolidarea zonei de telefoane HMS, dar şi a celorlalte categorii, precum laptopuri şi accesorii, segmente care au crescut considerabil şi au ajuns din nou în interesul utilizatorilor de produse Huawei.

1,6 milioane de dezvoltatori la nivel global pentru servicii mobile Huawei

Huawei Mobile Services Ecosystem creşte rapid, ajungând la 700 de milioane de utilizatori de dispozitive Huawei la nivel mondial, cu o creştere de 32% de la an la an. Numărul dezvoltatorilor Huawei înregistraţi la nivel mondial a ajuns la 1,6 milioane, în creştere cu 76% de la an la an, cu peste 81.000 de aplicaţii inovatoare integrate cu capabilităţi deschise HMS Core, se arată într-un comunicat trimis redacţiei.

De peste 30 de ani, Huawei a lucrat îndeaproape cu partenerii săi pentru a aduce o mai bună conectivitate digitală către oameni şi comunităţi din întreaga lume. Astfel, compania încearcă să încurajeze dezvoltatorii inovatori la nivel mondial să lucreze cu Huawei Mobile Services pentru a aduce o experienţă mai bună şi mai inteligentă pentru consumatori.

Huawei a anunţat în trecut Programul Shining Star de 1 miliard de dolari pentru a stimula dezvoltatorii la nivel mondial. Mai mult de 10.000 de aplicaţii inovatoare au beneficiat de acesta până în prezent.

Zhang Ping'an, Preşedintele Serviciului Cloud pentru Consumatori, Huawei Consumer Business Group: "AppGallery, platforma oficială de distribuţie a aplicaţiilor Huawei, acoperă peste 170 de ţări şi regiuni. Cu această acoperire, sperăm să împărtăşim inovaţia digitală locală cu lumea. Dorim ca fiecare aplicaţie inovatoare dezvoltată de partenerii globali să ajungă la toţi cei 700 de milioane de utilizatori de dispozitive Huawei.".

În acelaşi timp, aplicaţiile HMS globalizate, cum ar fi Huawei Video, Huawei Music şi Huawei Reader au adus servicii şi conţinut de înaltă calitate consumatorilor din mai multe ţări şi regiuni.

De asemenea, Huawei oferă utilizatorilor o experienţă de viaţă digitală mai inteligentă şi mai convenabilă, cu servicii mai inovatoare, precum Quick App, un nou tip de aplicaţii fără instalare, oferind utilizatorilor o experienţă accesibilă şi mult mai puţin spaţiu de memorie. La fel ca Ability, bazat pe tehnologia AI Huawei, aceasta include Content Ability, Card Ability şi App Ability şi permite serviciilor de înaltă calitate să fie distribuite în mod eficient utilizatorilor din întreaga lume.

HMS Core 5.0, disponibil şi la nivel global, va continua să dezvolte capabilităţile hardware şi software Huawei pentru a îmbunătăţi experienţele utilizatorilor la nivel mondial. În plus, Huawei oferă un suport de dezvoltare a aplicaţiilor cu un singur spectru în peste 67 de zone prin AppGallery Connect, ajutând dezvoltatorii să inoveze şi să efectueze operaţiuni eficiente, mai arată sursa citată.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

BTPay
Electromagnetica

Curs valutar BNR

21 Ian. 2022
Euro (EUR)Euro4.9449
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.3614
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian4.7821
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9178
Gram de aur (XAU)Gram de aur257.2300

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Bursele din regiune
romaniansmartcity.ro
Cotaţii fonduri mutuale
Pagini Aurii
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro