Huawei Technologies a devenit în 2015 al treilea producător mondial de smartphone-uri, îndeplinindu-şi astfel obiectivul de a vinde 100 de milioane de telefoane mobile inteligente până la finele anului, transmite Bloomberg.
Livrările brandului de telefonie mobilă din China au crescut, în 2015, cu 33%, şi s-au apropiat de liderii pieţei, Samsung şi Apple, relatează sursa citată.
Huawei şi-a extins activitatea din SUA în Europa pentru a concura cu Apple şi Samsung, în timp ce încetinirea vânzărilor din China a afectat rezultatele rivalelor chineze Xiaomi şi Lenovo, informează Bloomberg.
Potrivit firmei de cercetare de piaţă Gartner, în trimestrul III din 2015, Huawei controla 7,5% din piaţa mondială de smartphone-uri, în urma Samsung (24%) şi Apple (13,5%), transmite Bloomberg.
"Sperăm că vom reuşi să susţinem creşterea noastră şi în 2016", a afirmat He Gang, director în cadrul Huawei, citat de Bloomberg online.
Potrivit sursei citate, cota de piaţă pe plan global a Huawei a urcat anul acesta la 9% şi a trecut de 15%, în China.
Conform unui raport publicat, marţi, de Huawei, investiţiile în cercetare - dezvoltare (R&D) s-au ridicat, anul trecut, la 40,8 miliarde de yunai, aproximativ 14,2% din veniturile anuale ale companiei.