IKEA România a înregistrat o creştere solidă a vânzărilor şi a numărului de clienţi în anul fiscal 2025

R.S.
Companii / 16 octombrie, 18:34

IKEA România a înregistrat o creştere solidă a vânzărilor şi a numărului de clienţi în anul fiscal 2025

IKEA România a anunţat rezultatele vânzărilor pentru anul fiscal 2025 (1 septembrie 2024 - 31 august 2025), raportând o evoluţie pozitivă, atât online, cât şi offline. Compania a înregistrat o creştere de 8,6% a vânzărilor totale, în timp ce comerţul online a crescut cu 2% comparativ cu anul precedent. În anul fiscal 2025, IKEA România a vândut peste 43,9 milioane de produse, contribuind la o cifră de afaceri de peste 1,5 miliarde de lei, conform unui comunicat transmis redacţiei.

„Într-un an marcat de creşterea costului vieţii şi de incertitudini economice la nivel global, IKEA România s-a concentrat pe menţinerea preţurilor accesibile pentru clienţi şi pe îmbunătăţirea experienţei pe care o oferă, atât în magazine, cât şi în mediul digital. Am continuat să reducem preţurile produselor din gama noastră, fără a compromite calitatea, forma, funcţionalitatea sau durabilitatea lor. Am investit, de asemenea, în punctele noastre de întâlnire cu clienţii şi în îmbunătăţirea soluţiilor şi serviciilor digitale pentru a oferi o experienţă de cumpărături cât mai bună. Aceste rezultate reflectă pasiunea şi efortul echipelor noastre din toate magazinele”, a precizat Vincent Devloo, Area Retail Manager IKEA SEE (România, Croaţia, Serbia, Slovenia, Ucraina).

IKEA România a atras 6,2 milioane de vizitatori în magazinele sale în anul financiar 2025, confirmând accesibilitatea brandului şi interesul constant al clienţilor din întreaga ţară pentru soluţiile IKEA, dar şi preferinţa acestora pentru experienţele de cumpărături în locaţiile fizice.

Şi platforma online IKEA a înregistrat rezultate solide, cu peste 37 de milioane de vizite şi mai mult de 414.000 de comenzi online. Totodată, numărul membrilor IKEA Family a înregistrat o creştere notabilă, astfel încât, în prezent, 1.152.000 de clienţi beneficiază de programul de fidelizare şi de ofertele speciale ale companiei.

Articolele de mobilier au înregistrat cel mai mare volum al vânzărilor - 66%, în timp ce accesoriile pentru casă au reprezentat 34% din vânzări, gama de soluţii pentru amenajarea dormitorului având o contribuţie semnificativă în această evoluţie.

Cele mai populare game de mobilier în anul financiar 2025 au fost PAX, KOMPLEMENT, HEMNES şi BRIMNES, reflectând interesul constant al clienţilor pentru soluţii de depozitare funcţionale şi personalizabile pentru dormitor. În categoria accesoriilor, textilele au înregistrat cea mai mare cerere, cu game precum DVALA şi NATTJASMIN în topul vânzărilor. Cu peste 1 milion de unităţi vândute în anul fiscal 2025, farfuria albă OFTAST 25 s-a menţinut printre cele mai îndrăgite produse IKEA, demonstrând preferinţa clienţilor pentru articolele practice şi accesibile.

Opinia Cititorului

Acord

Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

rominsolv.ro
Casino Online
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

16 Oct. 2025
Euro (EUR)Euro5.0884
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.3642
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.4799
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8646
Gram de aur (XAU)Gram de aur593.6640

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
immromania.eu
world-nuclear-exhibition.com
romexpo.ro
romexpo.ro
targuldeturism.ro
BURSA
Comanda carte
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb