BMW a declarat astăzi că în 2020 vânzările sale de vehicule au scăzut cu 8,4%, în condiţiile în care pandemia de coronavirus şi-a făcut simţite efectele iar multe reprezentanţe din întreaga lume au fost închise timp de mai multe luni, transmite Reuters.
Pe parcusul anului trecut, un număr de 2,324 milioane de automobile BMW, Mini şi Rolls-Royce au fost vândute la nivel mondial. În Europa, vânzările grupului BMW au scăzut cu 15,7% iar în SUA au scăzut cu 18%. În schimb, în China, unde pandemia fost ţinută sub control mai rapid decât în alte părţi, vânzările BMW au crescut cu 7,4%.
Cu toate acestea, BMW menţionează că cererea consumatorilor şi-a revenit în trimestrul patru, când a crescut cu 3,2%, notează sursa citată.
"Am reuşit să încheiem anul cu un trimestru patru solid şi, încă odată, am fost lider pe segmentul premium la nivel mondial", a declarat într-un comunicat Pieter Nota, membru în Consiliul de Administraţie de la BMW.
Anul trecut, compania cu sediul în Munchen a vândut 2.324.809 de automobile. Totodată, în anul fiscal 2019, profitul brut al companiei a fost de 7,118 miliarde de euro, iar veniturile au fost de 104,210 miliarde de euro. În Europa, vânzările din 2020 au scăzut cu 15,7%, iar în Statele Unite cu 18%.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 12.01.2021, 19:21)
E maxim de ciclu economic cate masini sa se vanda mai vreti?
Rabdare ca da legislativul legi de curatare a motoarelor vechi in favoarea altor vanzari viitoare; dar chiar si asa nu are unde sa mai creasca consumul (cel putin pe 4-7 ani) este saturatie in piata.
semnat comenturi "cretine"