ÎN AL DOILEA TRIMESTRU DIN 2020Orange a înregistrat o cifră de afaceri de 242 milioane euro

G.U.
Companii /

Orange a înregistrat o cifră de afaceri de 242 milioane euro

Grupul Orange anunţă astăzi rezultatele financiare pentru cel de-al doilea trimestru al anului 2020, disponibile la 30 iunie, conform unui comunicat de presă.

În intervalul aprilie-iunie, Orange România a realizat o cifră de afaceri în valoare de 242 milioane euro. Comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, cifra de afaceri este în scădere cu 10%. Evoluţia negativă este determinată de scăderea semnificativă a vânzărilor de echipamente şi de o scădere moderată a veniturilor din servicii, scăderi înregistrate în contextul crizei COVID-19.

La 30 iunie 2020, Orange România oferea servicii mobile, fixe şi TV pentru 10.540.600 de clienţi, în scădere cu 1.8% comparativ cu finalul T2 2019.

Serviciul de televiziune prin cablu şi satelit, Orange Home TV, număra la finalul lunii iunie peste 528.000 clienţi, în uşoară creştere faţă de T2 2019, iar serviciile fixe în bandă largă aveau 365.900 de clienţi, în creştere cu 15% faţă de aceeaşi perioadă din 2019.

Reţea

Potrivit comunicatului, Orange a continuat investiţiile în infrastructură, în trimestrul 2 al acestui an fiind oferit acces la conectivitate 4G+ în 815 de noi localităţi, pentru un număr de peste 1.1 milioane de locuitori din localităţile nou acoperite şi din localităţi care au beneficiat de lucrări de densificare a reţelei. La finalul lunii iunie, 59.63% din populaţia ţării avea acces la viteze 4G+.

Prezenţa 4G a fost şi ea extinsă, astfel încât, la finalul celui de-al doilea trimestru, aceasta acoperea 98.86% din populaţia ţării. Apetitul clienţilor pentru date mobile a generat o creştere de peste 40% a consumului în T2 2020 comparativ cu T2 2019.

În trimestrul 2 al acestui an, Orange a extins reţeaua 5G si în Timişoara, completând lista oraşelor în care reţeaua Orange este deja disponibilă: Bucureşti, Braşov, Cluj-Napoca, Iaşi, Otopeni şi Voluntari.

De asemenea, în trimestrul 2 al acestui an a fost extinsă şi reţeaua proprie de fibră optică. La 30 iunie 2020, reţeaua Orange de fibră optică era disponibilă la nivel naţional în 106 localităţi.

În urma analizei Ookla a rezultatelor comparative Speedtest Intelligence obţinute pentru operatorii din Romania în prima jumătate a acestui an, reţeaua Orange România a obţinut multiple certificări Speedtest Awards. Astfel, utilizatorii Orange România se bucură de serviciile celei mai bune reţele mobile din ţară, beneficiind de cel mai rapid internet mobil şi de cea mai extinsă acoperire.

Servicii B2B

Comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, pe segmentul B2B, în trimestrul 2 al anului 2020 a fost înregistrată o creştere de 22% a veniturilor din internet fix, susţinută de extinderea reţelei proprii de fibră optică şi a capacităţii retelei 4G+.

De asemenea, companiile au căutat soluţii de conectivitate menite să le ajute să rămână aproape de clienţii, de angajaţii şi de partenerii lor, aspect vizibil prin creşterea interesului pentru serviciile de ICT şi pentru soluţiile ce facilitează telemunca - Cloud, platforme colaborative, soluţii de securitate cibernetică, Call Center si Contact Center - linie de business care a înregistrat o creştere de 55% faţă de T2 2019.

Servicii financiare mobile

În contextul fără precedent generat de criza COVID-19, serviciul Orange Money a înregistrat un număr record de tranzacţii, depăşind 1 milion de tranzacţii în trimestrul 2 al acestui an, de 5 ori mai multe faţă de T2 2019. Baza de utilizatori a Orange Money a înregistrat o creştere de 58% în T2 2020 comparativ cu T2 2019, ajungând la peste 222.000 clienţi la 30 iunie 2020. Totodată, în perioada aprilie - iunie 2020, numărul de accesări ale aplicaţiei Orange Money a crescut de 3,5 ori comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, a adăugat sursa citată.

Digital

Un număr din ce în ce mai mare de clienţi au ales interacţiunile digitale, atât pentru servicii de suport şi de administrare conturi, cât şi pentru achiziţia de noi servicii şi produse Orange. În perioada aprilie - iunie a acestui an, numărul de utilizatori activi ai aplicaţiei My Orange a crescut cu peste 20% faţă de trimestrul anterior, iar numărul tranzacţiilor de tip plăţi facturi şi reîncărcări prepay înregistrate prin interfaţa web sau aplicaţia My Orange a crescut cu peste 30%. Mai mult, în T2 2020 numărul de comenzi în magazinul online s-a triplat, comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut.

Liudmila Climoc, CEO al Orange România, a declarat: "Primele 6 luni ale acestui an au fost printre cele mai dificile din ultima decadă, în care conectivitatea a devenit esenţială, atât pentru clienţii consumer, cât şi pentru clienţii companii. Ne-au învăţat însă o lecţie importantă, aceea că putem face lucrurile mai bine, mai eficient, digital. Nevoia de transformare digitală adusă de pandemie a fost locomotiva unor schimbări radicale, parţial anticipate, parţial impuse de noul context socio-economic. Soluţiile digitale, tranzacţiile online şi plăţile digitale au fost cele care au înregistrat poate cea mai puternică evoluţie, o creştere chiar şi de până la 5 ori mai mare, cum este cazul tranzacţiilor via Orange Money. Această evoluţie accelerată în zona de digital este susţinută de performanţa reţelei. Am văzut o mobilizare a mediului de business şi a societăţii civile pentru restabilirea unui echilibru în sănătate, în educaţie şi în economie în ansamblul ei. O cauză comună care ne-a adus cele mai mari satisfacţii şi pentru care am continuat eforturile noastre de sprijinire a comunităţii, unindu-ne forţele cu Fundaţia Orange pentru a facilita accesul la educaţie online în mediile vulnerabile. Suntem consecvenţi în promisiunea noastră de a oferi cea mai bună experienţă de conectivitate şi de a aduce beneficiile tehnologiei mai aproape de oameni, cu precădere acolo unde este cea mai mare nevoie de ea."

Pe scurt

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

BTPay

Curs valutar BNR

15 Ian. 2021
Euro (EUR)Euro4.8737
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.0172
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian4.5274
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.4853
Gram de aur (XAU)Gram de aur239.4568

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Video
Pagini Aurii
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro