ÎN CEA DE-A 10-A EDIŢIE DE BLACK FRIDAYFlanco a înregistrat o creştere de 40% la vânzările online

G.U.
Companii / 19 noiembrie 2020

Flanco a înregistrat o creştere de 40% la vânzările online

Flanco Retail a înregistrat o creştere de 40% la vânzările online, în cea de-a 10-a ediţie de Black Friday, pe când traficul în magazinele fizice a continuat să fie în scădere cu aproximativ 25%, din cauza normelor de auto-izolare şi distanţare socială impuse de autorităţi pe final de an, conform unui comunicat de presă. Anul acesta, campania de Black Friday se desfăşoară între 23 octombrie şi 30 noiembrie, în toate magazinele din ţară şi pe flanco.ro, pentru a oferi clienţilor timp suficient să-şi aleagă produsele dorite şi pentru a respecta normele de distanţare socială la casele de marcat.

"În fiecare an, am ţinut cont de cerinţele clienţilor noştri, însă anul acesta, pe lângă cerinţele lor, ne-am axat foarte mult pe contextul actual, generat de pandemie", spune Dragoş Sîrbu, CEO Flanco. "Din acest motiv am decis să extindem perioada campaniei de Black Friday la cinci săptămâni, astfel încât să oferim tuturor clienţilor noştri posibilitatea de a-şi achiziţiona produsele dorite în siguranţă. Însă, spre deosebire de anii trecuţi, din cauza pandemiei, s-a observat clar orientarea clienţilor către cumpărăturile online aşa cum ne aşteptam, cumpărăturile făcute online au înregistrat o creştere importantă, iar traficul în magazine a înregistrat o scădere."

La ediţia a 10-a de Black Friday, cei mai mulţi clienţi s-au orientat către produse de la branduri renumite şi produse superioare calitativ. Astfel, televizoarele 4K cu diagonale mari, între 65"-75'' au avut creşteri de peste 65%, iar laptopurile MacBook au înregistrat o creştere de peste 40%, precizează sursa citată.

Potrivit comunicatului, o altă categorie de produse care a fost vedeta acestei ediţii de Black Friday a fost cea a produselor care au oferit confort suplimentar şi utilitate caselor românilor. Astfel, purificatoarele de aer au înregistrat vânzări de 6 ori mai mari, în timp ce dezumificatoarele au avut o creştere cu până la 4,5 ori mai mare. Aspiratoarele robot, dar şi cele verticale au avut creşteri de peste 60%, iar mopurile cu aburi, peste 65%. Aparatele electrice de făcut pâine au avut creşteri de peste 80%, blenderele - peste 55%, iar grătarele electrice de peste 90%.

"Anul acesta tendinţele de cumpărare s-au schimbat în mod clar, iar lumea se adaptează inclusiv prin selecţia de electrocasnice la noul stil de viaţă, de interior, de casă. În ce priveşte segmentele de preţ, dacă în anii trecuţi clienţii se orientau spre produse din zona medie, anul acesta, cele mai vândute produse au fost cele de la branduri renumite, de calitate superioară şi care oferă un confort suplimentar", declară Ovidiu Nicuşan, Director de Marketing Flanco România. "Este de la sine înţeles acest trend, având în vedere că mulţi dintre români petrec mai mult timp acasă şi îşi doresc să facă din propriul cămin un loc în care să poată da randament la serviciu, dar, în acelaşi timp, şi un loc în care să se poată relaxa, având în vedere restricţiile impuse de autorităţi."

Vânzările produselor din segmentele de preţ superioare sunt susţinute de gama extinsă de credite de consum pusă la dispoziţia clienţilor, atât online cât şi offline, de către retailer, anul acesta 25% din vânzări fiind finanţate de instituţii financiare bancare şi bănci.

Categoria de IT îşi păstrează tendinţa accelerată de creştere, astfel că s-a dublat numărul de tablete vândute, iar PC-urile au avut creşteri de peste 60%. În această categorie intră şi dispozitivele care facilitează telemunca: vânzările de camere web au crescut de 20 de ori faţă de anii trecuţi, routerele de peste 4,5 ori şi smartwatch-urile au crescut cu peste 70%, potrivit sursei citate.

"Şcoala de acasă şi telemunca sunt tendinţe care nu ne vor părăsi prea curând, iar acest lucru se observă şi în vânzările de anul acesta. Românii au pus în coşurile fizice sau virtuale, în jur de 20.000 produse din categoria IT&C", declară Cătălin Croitoru, Director de Achizitii Flanco România.

Nici produsele care, în mod normal, erau cele mai căutate de Black Friday - frigidere şi maşini de spălat rufe - nu au înregistrat o scădere, ci din contră, frigiderele şi congelatoarele au crescut cu peste 50%, iar maşinile de spălat rufe cu uscător încorporat, cu peste 40%.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

BTPay

Curs valutar BNR

22 Ian. 2021
Euro (EUR)Euro4.8740
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.0034
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian4.5255
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.4696
Gram de aur (XAU)Gram de aur238.5807

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

The Diplomat-Bucharest Awards Gala 2021
Video
Pagini Aurii
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro