ÎN CIUDA PANDEMIEIAFI Europe România a continuat proiectele de dezvoltare

G.U.
Companii / 16 decembrie 2020

AFI Europe România a continuat proiectele de dezvoltare

În pofida tuturor provocărilor şi dificultăţilor pe care mediul de business a fost nevoit să le abordeze în 2020, AFI Europe Romania şi-a continuat dezvoltarea afacerii, livrând toate proiectele planificate pentru acest an, conform unui comunicat de presă. Astfel, 2020 s-a dovedit a fi un an de succes pentru companie, cu realizări notabile cum ar fi finalizarea tranzacţiei pentru achiziţionarea birourilor NEPI din România, deschiderea celui mai important centru comercial din România în 2020, AFI Braşov şi finalizarea primei faze a proiectului rezidenţial al companiei - AFI City, pentru a menţiona doar câteva.

Doron Klein, CEO AFI Europe România, a declarat: "Deşi am fost într-o situaţie sanitară fără precedent, care a generat şi o situaţie dificilă din punct de vedere economic şi a impactat mediul de business, sunt mulţumit de toate realizările pe care AFI Europe le-a avut în acest an. De la cea mai mare tranzacţie de birouri de pe piaţa imobiliară de investiţii, care ne-a poziţionat în top cei mai mari proprietari de birouri din România, până la deschiderea de noi magazine în centrele noastre comerciale, privind retrospectiv mă bucur să pot spune că 2020, în cele din urmă, a fost un an bun din punct de vedere al afacerilor. În ciuda tuturor incertitudinilor, sunt optimist şi cred cu tărie că piaţa imobiliară locală va începe să-şi revină anul viitor, pas cu pas. "

Potrivit sursei citate, în trimestrul al doilea al anului 2020, s-a livrat prima fază a AFI CITY Bucureştii Noi, primul proiect rezidenţial dezvoltat de AFI Europe în România. Prima fază, vândută integral la finalizare, cuprinde două clădiri rezidenţiale, în total 190 de apartamente (garsoniere, 2 camere şi 2 tipuri de apartamente cu 3 camere), zone verzi, locuri de joacă şi 228 de locuri de parcare supraterane care au fost predate proprietarilor finali. Proiectul a primit certificarea Green Homes, fiind o recunoaştere a unui proiect ecologic şi a fost recent premiat ca "Cel mai bun proiect rezidential standard din 2020".

O zonă comercială de aprox. 4.500 mp închiriabili aflată în curs de dezvoltare la AFI City, chiar în faţa staţiei de metrou Laminorului, va oferi comunităţii AFI City, dar nu numai, acces la supermarket, magazine, farmacie şi alte servicii.

Cu o valoare de 280 de milioane de Euro, preluarea portofoliului format din patru proiecte de birouri de la NEPI Rockcastle, în August 2020, reprezintă cea mai mare tranzacţie de birouri din istoria României. Realizarea acesteia în contextul economic marcat de pandemia de COVID - 19 demonstrează încrederea şi angajamentul pe care AFI le are pe piaţa imobiliară din România.

Fără îndoială, cea mai importantă realizare din acest an a fost deschiderea AFI Braşov, în luna octombrie, un proiect mixt care imbină un centru comercial modern şi o clădire de birouri. Cu o investiţie totală de 150 de milioane de Euro, AFI Braşov aduce braşovenilor şi turiştilor peste 100 de mărci internaţionale şi locale de top, distribuite pe 3 etaje, în peste 45.000 mp GLA, inclusiv o terasă verde de 3.500 mp cu vedere la munte.

Conform comunicatului, în septembrie, birourile AFI Park Braşov şi-au deschis porţile pentru noii chiriaşi: Siemens România şi NTT Data. Clădirea de birouri de clasa A este una dintre cele mai moderne destinaţii de birouri din oraş, cu 15.000 mp GLA, dotări moderne şi certificare LEED verde.

În septembrie 2020, AFI Europe România a reuşit să reînnoiască contractele de leasing în complexul AFI Park cu mai mulţi chiriaşi, însumând peste 20.000 mp. În urma acestora, Electronic Arts a reînnoit contractul de leasing şi şi-a extins birourile, ajungând la aproximativ 15.000 mp, iar VEEAM Software a reînnoit contractul de închiriere pentru spaţiul de peste 5.000 mp.

Tot în acest an a început construcţia celei de-a doua faze a AFI Tech Park, un campus de business dezvoltat în centrul oraşului, lângă J.W.Marriott. Acesta este un alt proiect vizionar care poate revitaliza şi dezvolta zona. Prima fază a campusului de business, AFI Tech Park 1, a fost finalizată şi lansată în al treilea trimestru al anului 2018. Întregul complex AFI Tech Park va fi format din 3 clădiri de birouri clasa A totalizand aproximativ 70.000 mp GLA, unde viitorii chiriaşi se vor bucura de combinaţia între detaliile tehnologice high-end şi design-ul modern al campusului, cu 220 de locuri de parcare, zone verzi şi un atrium modern în lobby-ul principal.

În octombrie şi noiembrie, AFI Cotroceni, cel mai mare centru comercial din ţară cu 88.500 mp GLA, a anunţat deschiderea de noi magazine, ca parte a strategiei pentru dezvoltarea portofoliului de chiriaşi care operează pe segmentul de piaţă mass-market. Flanco, Nike, Styland, Colin's, my Geisha, PUPA Milano, CUPIO, I'MOD Flowers, Leonidas şi Sokolov sunt mărcile care completează mixul chiriaşilor din AFI Cotroceni. De asemenea, Marc O'Polo a deschis recent cel mai mare magazin mono-brand din România, alegând AFI Cotroceni drept locaţia perfectă pentru această inaugurare specială.

Anul 2020 a adus schimbări pozitive şi pentru AFI Ploieşti, cu unele relocări importante ale chiriaşilor existenţi, deschideri de magazine noi sau extinderi ale unor mărci româneşti şi internaţionale celebre. Din această toamnă, SINSAY şi CROPP, branduri ce aparţin bine cunoscutului grup polonez LPP, se bucură de spaţii de trei ori mai mari decât cele pe care le ocupau înaintea procesului de relocare şi se regăsesc în acest oraş exclusiv în AFI Ploieşti. Noul concept SINSAY, găzduit pe o suprafaţă extinsă de 1200 de metri pătraţi, a adus la AFI Ploieşti trei noi categorii în gama de produse: articole de îmbrăcăminte pentru copii şi bărbaţi, dar şi accesorii pentru casă.

Relocat pe o suprafaţă de 600 mp, noul showroom eMAG deschis în decembrie este singurul showroom eMAG din judeţul Prahova, fiind un punct important pentru cetăţenii judeţului. De asemenea, Deichmann, Cărtureşti şi Maxbet vor avea relocări spectaculoase în AFI Ploieşti în ultima lună a anului, notează sursa citată.

MY GEISHA, PUPA şi CUPIO şi-au deschis magazinele în AFI Ploieşti în ultimele luni ale anului 2020, fiind singurele din oraş. Vizitatorii care caută mărci româneşti şi produse de calitate la preţuri accesibile sunt aşteptaţi în AFI Ploieşti.

Proiectul de responsabilitate socială "Plan de viaţă", care a început anul trecut, a fost lansat oficial în 2020. Acest proiect ajută la integrarea socială a tinerilor instituţionalizaţi care sunt obligaţi să părăsească sistemul de protecţie socială la vârsta de 18 ani. În cadrul primei ediţii, lansate în 2020, 10 tineri beneficiază de program şi, astfel, de o şansă la o viaţă nouă. Oferindu-le cazare, un loc de muncă, consiliere psihologică, instruiri şi sprijin, AFI Europe împreună cu asociaţia "The Social Incubator" şi McCann PR încearcă să contribuie la dezvoltarea unei societăţi mai bune, prin acest program cu impact real în societate.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Avocat Ianul Alexandra
cautavocat.ro
BTPay
danescu.ro
arsc.ro

Curs valutar BNR

01 Feb. 2023
Euro (EUR)Euro4.9148
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5152
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian4.9264
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.5638
Gram de aur (XAU)Gram de aur279.6982

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Bursele din regiune
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro