Ryanair a înregistrat din cauza pandemiei de coronavirus, o pierdere de 197 de milioane de euro în perioada aprilie-septembrie, de la un profit de 1,1 miliarde de euro în perioada similară a anului trecut, conform unui comunicat trimis redacţiei.
Restricţiile Covid-19 au redus numărul pasagerilor Ryanair cu 80%, de la 86 de milioane până la 17 milioane. Ryanair a transportat, anul trecut, circa 149 de milioane de pasageri.
Ryanair susţine că măsurile de reducere a costurilor au contribuit la evitarea unor pierderi şi mai mari. În perioada iulie-septembrie, pierderile au însumat 225,5 milioane de euro, faţă de un profit de 910 milioane de euro în perioada echivalentă a anului precedent.
La finalul lunii septembrie, Ryanair era una dintre companiile cele mai puternice din industrie, cu un rating de credit BBB (S&P şi Fitch) de peste 4,5 miliarde de euro numerar.
CEO-ul Ryanair, Michael O'Leary, a declarat că nu va rambursa banii aferenţi zborurilor anulate din luna noiembrie, dar pasagerii vor putea să modifice datele zborurilor fără niciun alt cost adiţional.