ÎN PRIMĂVARA ANULUI VIITORColosseum Mall va inaugura proiectul aflat în proces de extindere cu noi spaţii comerciale

S.B.
Companii / 26 octombrie

Colosseum Mall va inaugura proiectul aflat în proces de extindere cu noi spaţii comerciale

Colosseum Mall va inaugura în primăvara anului viitor către publicul larg, cel mai important proiect de dezvoltare comercială a ultimilor ani din Bucureşti, realizat pe fondul creşterii constante a numărului de locuitori şi al cererii de retail modern în sectorul 1, zona de Nord-Vest a capitalei, potrivit unui comunicat remis redacţiei.

Deschiderea planificată anterior pentru finalul acestui an este amânată în contextul creşterii accelerate a incidenţei ratei de infectare cu noul coronavirus în Bucureşti şi la nivelul întregii ţări, dar şi al măsurilor restrictive impuse în regim de urgenţă prin lege.

Mihai Dinu, General Manager Colosseum Mall «Extinderea Colosseum Mall aduce un suflu nou pe piaţa de retail din Bucureşti, care se confruntă cu provocări, în contextul pandemic imprevizibil şi îndelungat. Chiar şi în aceste condiţii dificile, aceasta formă de retail offline demonstrează rezilienţă şi un grad înalt de adaptabilitate, performanţa Colosseum Mall datorându-se în mare măsură loialităţii clienţilor săi, cărora dorim să le mulţumim pe această cale, precum şi tenacităţii echipei din locaţie. Pentru noi, provocările reprezintă oportunităţi, pe care le transformăm astfel într-un portofoliu solid de branduri de care suntem foarte mândri. Deşi stadiul evoluat al construcţiei ne-ar fi permis să inaugurăm noile spaţii înainte de finalul acestui an, incidenţa extrem de crescută a ratei de infectare cu noul coronavirus la nivelul capitalei şi al întregii ţări ne-a determinat să adoptăm o atitudine responsabilă şi să ne orientăm către primavara anului 2022. Această decizie a fost apreciată de partenerii noştri din toate segmentele de retail».

Această primă etapă de extindere a centrului comercial va integra un mix unic de branduri locale şi internaţionale din categoriile bunuri şi servicii, leisure şi entertainment, modă şi accesorii vestimentare.

Brandurilor prezente în cadrul Colosseum Mall, respectiv Carrefour, Altex, Jysk, Pepco, LC Waikiki, Sport Vision şi Leroy Merlin, li se vor alătura Sinsay, brand care face parte din grupul polonez LPP şi care va deschide în Colosseum Mall cel mai mare magazin din România, New Yorker, Deichmann, CCC, Happy Cinema, Stay Fit, 4F, Teilor, Douglas, English Home, Ac&Co, Colin's, Smyk All for Kids, Noriel, Mumuso, Optiblu, Helpnet, Flori Vesele, Magic Casino, Superbet Premium Store, KFC, Dristor Kebab, Zodiac Cafe, Presto Restaurant, Noodle Pack, Bunătăţi Ardeleneşti, Mesopotamia, All For Six, La Galleria, Inmedio ş.a.

Extinderea Colosseum Mall va integra un concept unic de food-court, proiectat pentru a răspunde schimbărilor comportamentului consumatorului în contextul pandemic, care îşi doreşte acum să petreacă mai mult timp în aer liber sau în spaţii foarte bine aerisite. Astfel, o bună parte din comercianţii prezenţi în food-court vor dispune de terase, iar masa va putea fi servită atât în zona interioară, cât şi la exterior. Zona aflată la exterior va include o gradina de peste 2.000 mp şi este concepută pentru a putea acomoda food-truck-uri, locuri de joacă pentru copii şi activităţi recreative potrivite oricărui sezon.

Procesul de extindere vizează şi creşterea capacităţii parcării centrului comercial Colosseum cu circa 1.000 de locuri, dintre care 22 vor dispune de staţii de încărcare pentru maşini electrice.

Totodată, va fi implementat în parteneriat cu Renovatio un sistem fotovoltaic, în scopul eficientizării consumului de energie şi al reducerii emisiilor de dioxid de carbon. Panourile fotovoltaice ce urmează să fie amplasate atât pe acoperişul centrului comercial, cât şi în parcarea clienţi, pe structuri de tip carport, vor contribui la reducerea cu 360 de tone/an a emisiilor de dioxid de carbon, cantitate care ar putea fi absorbită de o pădure cu peste 4,000 de copaci.

Construcţia destinată noilor spaţii comerciale este realizată astfel încat să permită în viitor etape suplimentare de dezvoltare, respectiv birouri, extinderea spaţiilor comerciale la nivelul superior precum şi alte spaţii comerciale individuale de dimensiuni mari, totalizând o suprafaţă închiriabilă adiţională de aproximativ 25.000 de metri pătraţi. Astfel, Colosseum Mall va totaliza în viitor o suprafaţă închiriabilă de aproximativ 75.000 de metri pătraţi, devenind unul dintre cele mai mari centre comerciale din Bucureşti şi din ţară.

Procesul de dezvoltare al terenului de 60 de hectare deţinut de dezvoltator în Sectorul 1 al capitalei va continua sub forma mai multor proiecte, ce includ şi un concept integrat de drive-thru în proximitatea Şoselei Chitila, precum şi locuinţe rezidenţiale multifamiliale.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Dtlawyers
BTPay
GRAMPET GROUP
ALPHA BANK
ifep.ro
UNNPR
Hidroelectrica

Curs valutar BNR

07 Dec. 2021
Euro (EUR)Euro4.9485
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.3946
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian4.7550
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8231
Gram de aur (XAU)Gram de aur251.5919

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
croco.ro
Bursele din regiune
romaniansmartcity.ro
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
Pagini Aurii
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro