Sole Luxury Boutique a înregistrat, în primul semestru al acestui an, o creştere cu 25% a cifrei de afaceri comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, cele mai multe vânzări fiind generate prin shop-ul virtual, conform unui comunicat trimis redacţiei.
Potrivit companiei, primele 6 luni ale acestui an au adus o creştere a vânzărilor atât în mediul online, cât şi în magazinele pe care compania le deţine pe plan local. Din totalul businessului, însă, cele mai multe vânzări au fost generate de vânzările din shop-ul virtual, cu 30% mai multe decât cumpărăturile efectuate în magazinele Sole din ţară.
În ceea ce priveşte coşul de cumpărături, în medie, în cele 3 magazine din ţară, româncele au cheltuit circa 320 lei, în timp ce cele mai mari achiziţii în magazine au fost realizate în magazinul din Cluj-Napoca, locaţie care a reprezentat circa 50% din business-ul companiei în mediul offline.
Pe de altă parte, în cazul magazinului online, în urma analizei comenzilor reiese faptul că româncele din Bucureşti, Cluj şi Braşov sunt cele mai active cliente de produse de înfrumuseţare, iar valoarea medie a coşului de cumpărături a fost de aproximativ 250 lei, cu 30% mai mare decât coşul mediu pe segmentul fashion, la nivel naţional.
Reprezentanta companiei a afirmat faptul că, în primele 6 luni ale acestui an, cea mai mare comandă efectuată a fost generată tot prin intermediul magazinului online şi a constat într-o sumă de 6.500 lei, transmite sursa citată.