Abonament gratuit
Videoconferinţa “Digitalizarea României şi tehnologia 5G”Videoconferinţa “Digitalizarea României şi tehnologia 5G”

ÎN TRIMESTRUL AL TRTEILEA DIN ACEST AN,Veniturile nete ale UPC România au crescut cu aproape 10%

Ioana Dogaru
Companii /

UPC România, membră a Liberty Global, a continuat şi în T3 2015 tendinţa pozitiva din prima jumatate a anului: extinderea ariei de acoperire a serviciilor UPC precum şi creşteri pe segmentele în care activează: televiziune digitală, Internet şi telefonie fixă, potrivit unui comunicat de presă al UPC. Eforturile companiei în trimestrul al III-lea din 2015 s-au concentrat pe extinderea şi modernizarea reţelei actuale, serviciul de Internet Fiber Power 500 Mbps fiind acum disponibil la nivel naţional ĩn aria de acoperire UPC.

Într-un an, aria de acoperire a serviciilor digitale a crescut cu aproape 14%, reprezentand 300.000 de noi case, comparativ cu aceeaşi perioadă din 2014, precizează comunicatul.

La sfârşitul lunii septembrie 2015, serviciile digitale UPC sunt disponibile la aproximativ 2,5 milioane de gospodării din România, mai scrie în documentul citat.

UPC şi-a majorat baza totală de abonamente (RGU), care este de 2.038.800, creşterea anuală a numărului de RGU fiind de aproximativ 8%: UPC a adăugat aproape 150.000 abonamente comparativ cu trimestrul al III-lea al anului trecut. De asemenea compania şi-a mărit baza de clienţi ĩn T3 2015 la 1.206.800, reprezentând o creştere de 3,6% faţă de T3 2014.

Potrivit comunicatului de presă, o contribuţie semnificativă la rezultatele pozitive ale companiei o are segmentul de internet. UPC a câştigat peste 50.000 de noi abonamente Fiber Power ceea ce reprezintă o creştere anuală de peste 12%.

Mobilitatea în interiorul şi ĩn afara casei este o prioritate pentru UPC pe zona de internet - peste 67% din clienţii de internet au Wi-Fi de la UPC. Ĩn 2014 am lansat UPC Wi-Free, asigurând astfel clienţilor de internet acces gratuit şi nelimitat la web ĩn afara casei, iar recent, am lansat UPC CONNECT BOX, clienţii beneficiind de cea mai bună experienţă Wi-Fi ĩn toată casa.

În comunicatul companiei se precizează că televiziunea digitală prin cablu continuă să aducă noi clienţi la UPC, ĩn T3 2015, UPC a atras 11.800 noi abonamente, baza crescând până la 580.400. Pe acest segment, creşterea anuală este de 8% (peste 43.000 noi abonamente). La sfârşitul lunii septembrie 2015, peste 30% din baza totală de televiziune digitală se bucură de TV HD.

Veniturile nete ale UPC România au crescut şi ele în T3, excluzând fluctuaţiile de curs valutar, care afectează negativ veniturile în USD: în lei, creşterea anuală a veniturilor UPC a fost de aproape 10%: peste 159 milioane lei în T3 2015 faţă de 145 milioane lei ĩn T3 2014, informează comunicatul de presă.

Robert Redeleanu, CEO UPC România, a declarat:"Ne bucurăm că am avut o evoluţie pozitivă şi că am înregistrat creşteri pe toate segmentele. Investiţiile susţinute în extinderea şi modernizarea reţelei şi lansarea de noi servicii digitale superioare ne ajută să livram clienţilor UPC ceea ce ĩşi doresc, mixul ideal de conectivitate şi divertisment".

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.roConference on E-learning - Tips&Tricks
Cabinet de avocatservicii curatenie