Orange România a realizat o cifră de afaceri în valoare de 277,2 milioane de euro
Orange România a realizat o cifră de afaceri în valoare de 277,2 milioane de euro, în intervalul iulie-septembrie 2017, în creştere cu 10,4% faţă de perioada similară a anului trecut, informează compania prin intermediul unui comunicat de presă.
Potrivit sursei citate, creşterea a fost susţinută în principal de evoluţia pozitivă a utilizării datelor mobile şi de consolidarea numărului de clienţi. La 30 septembrie 2017, Orange România oferea servicii mobile şi fixe pentru 10.331.000 clienţi, în creştere cu 2,5% comparativ cu trimestrul precedent.
În documentul citat se precizează: "Traficul de internet mobil şi-a păstrat rata de creştere, în trimestrul trei acesta dublându-se faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Similar trimestrului doi, traficul 4G a crescut de 3.5 ori în trimestrul al anului 2017, faţa de aceeaşi perioadă a anului precedent. La 30 septembrie 2017, 2,9 milioane de clienţi foloseau serviciile Orange 4G, cu peste 50% mai mulţi comparativ cu finalul trimestrului trei 2016. Această tendinţă este susţinută de investiţiile continue în reţeaua 4G, care menţin calitatea superioară a serviciului de internet şi a apelurilor. Reţeaua 4G acoperă la final de septembrie 90.9% din populaţia ţării, iar cea 4G+ este disponibilă în 68 de oraşe".
De asemenea, Orange România subliniază că sporirea traficului mobil este influenţată de evoluţiile pozitive în ceea ce priveşte numărul de utilizatori de internet mobil şi vânzarea de smartphone-uri, care a înregistrat cu 14% mai mult în trimestrul trei comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Se observă, de asemenea, o predilecţie pentru terminale smartphone de top care facilitează accesul la tehnologie şi servicii inovative.