Compania niponă de internet Rakuten a anunţat luni că va înregistra în primul trimestru un câştig de 110 miliarde de yeni (989,74 milioane de dolari) în urma investiţiei sale în Lyft, după listarea de săptămâna trecută a companiei de ridesharing (comanda unei maşini prin intermediul unei aplicaţii), transmite Reuters.
Înainte de Oferta Publică Iniţială (IPO), Rakuten a devenit cel mai mare acţionar al Lyft, cu o participaţie de 13%. Vineri, la debutul pe bursa de la New York, acţiunile Lyft au închis în creştere cu 9%, la 78,29 dolari, astfel încât capitalizarea firmei a ajuns la 22,2 miliarde de dolari.
Luni dimineaţă, acţiunile Rakuten au scăzut cu 3% la Bursa de la Tokyo. Anul acesta titlurile au urcat cu 38%, pe fondul sporirii aşteptărilor investitorilor privind profiturile din investiţii în firme de tehnologie.
Lyft, care operează în special în SUA, are venituri anuale estimate la 2,2 miliarde de dolari, dar nu este profitabilă, înregistrând anul trecut pierderi de aproximativ 911 milioane de dolari.