Interamerican, parte a grupului olandez de asigurări Achmea, anunţă, într-un comunicat remis redacţiei, că intră pe piaţa din România prin lansarea oficială a brandului digital Anytime. Potrivit sursei citate: „Această extindere strategică face parte din angajamentul Achmea de a-şi consolida prezenţa digitală în Europa, concentrându-se pe modelul de business Anytime în Europa Centrală şi de Est. Oferta iniţială se va concentra pe asigurarea RCA (răspundere civilă auto) şi se va extinde treptat către CASCO şi alte produse”.
Antonis Tsaknakis, Director al Anytime România, a declarat: „Ne propunem să facem asigurările simple, accesibile, rapide şi transparente, oferind o experinţă complet digitală consumatorilor români. Vrem să oferim soluţii care să răspundă cu adevărat nevoilor clienţilor şi să construim aceeaşi încredere pe care am câştigat-o în faţa a peste 500.000 de clienţi din Grecia şi Cipru”.
„Intrarea Anytime în România reflectă viziunea mai amplă a Interamerican de a deveni un lider regional în domeniul asigurărilor digitale”, a declarat Yiannis Kantoros, CEO al Grupului Interamerican. „Ne extindem pe pieţe în care maturitatea digitală, aşteptările clienţilor şi potenţialul de creştere creează condiţii ideale pentru inovaţie scalabilă. Acesta este un pas strategic, parte a obiectivului nostru pe termen lung de a oferi soluţii de asigurare mai inteligente şi mai accesibile în Europa de Sud-Est.”
Opinia Cititorului