Conferinţa internaţională “Finanţarea Infrastructurii prin mecanismele Pieţei de Capital”Conferinţa internaţională “Finanţarea Infrastructurii prin mecanismele Pieţei de Capital”

LA 25 DE ANI PE PIAŢA NOASTRĂP&G construieşte o nouă fabrică la Urlaţi

Vlad Dobrea
Ziarul BURSA #Politică /

Procter&Gamble, unul dintre cei mai importanţi jucători din industria globală a bunurilor de larg consum, construieşte o nouă fabrică la Urlaţi, în care P&G va produce capsule de detergent lichid (PODS).

La aniversarea celor 25 de ani de prezenţă în ţara noastră, Antoine Brun, vicepreşedintele Procter & Gamble Europa de Sud-Est, a declarat, ieri: "Anul acesta P&G a făcut un alt pas semnificativ pe piaţa din România. Recent, am anunţat o investiţie importantă - dezvoltarea unei noi fabrici la Urlaţi, în care P&G va produce capsule de detergent lichid (PODS), una dintre cele mai mari inovaţii ale P&G din categoria îngrijirea ţesăturilor. Profilul atractiv al României, succesul companiei pe piaţă şi, mai ales, calitatea înaltă a oamenilor care lucrează aici, au făcut ca această investiţie să se realizeze".

Compania a deschis în anul 1994 primul birou la Bucureşti. La ora actuală, echipa P&G numără peste 750 de angajaţi în ţara noastră, în sediul central din Bucureşti, la fabrica de ultimă generaţie din Urlaţi, judeţul Prahova, dar şi în cadrul centrului de servicii global, care oferă suport pentru 66 de organizaţii P&G, în 15 limbi diferite.

Antoine Brun a mai menţionat: "Suntem mândri că România joacă un rol important pe harta globală a companiei noastre. Nu numai că am creat sute de locuri de muncă, dar am introdus şi un portofoliu larg de produse inovatoare, dintre care cel puţin unul poate fi găsit în 9 din 10 gospodării din România. Mărci care folosesc puterea tehnologiei şi ştiinţei pentru a depăşi aşteptările, transformând, de asemenea, oamenii în consumatori responsabili, prin promovarea unor modele de consum sustenabile".

Începând cu 2010, ţara noastră găzduieşte la Urlaţi, Prahova, şi una dintre cele mai avansate fabrici P&G din punct de vedere tehnologic şi al protecţiei mediului la nivel global. Această fabrică pentru produse pentru îngrijirea părului deserveşte peste 1 miliard de consumatori din mai mult de 40 de pieţe din Europa, Turcia, Israel, Asia Centrală şi Regiunea Caucaz. Mai mult, este recunoscută pentru faptul că şi-a redus semnificativ amprenta asupra mediului, având zero deşeuri rezultate din operaţiuni în depozitele de deşeuri, maximizând eficienţa energetică şi reducând consumul de apă. De asemenea, prin operaţiunile fabricii este susţinută şi o reţea largă de furnizori locali din regiune. De exemplu, ambalajele provin 100% din România. Investiţia Procter & Gamble din Urlaţi a atras şi alţi investitori în oraş şi în apropiere (Ploieşti), multiplicând astfel impactul pozitiv asupra comunităţii locale.

Procter & Gamble este una dintre cele mai mari companii FMCG de pe piaţa locală şi a creat peste 750 de locuri de muncă. Produsele P&G sunt prezente în peste 90% din gospodăriile din Româ-nia. Procter & Gamble oferă mărci precum Ariel, Pampers, Lenor, Fairy, Oral B, Gillette, Pantene şi Head & Shoulders. Multe dintre mărcile P&G sunt lideri de piaţă în categoriile lor.

P&G a raportat pentru ultimul trimestru al anului fiscal 2019 vânzări nete de 17,1 miliarde de dolari, o creştere procentuală de 4% comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Aceasta este cea mai bună performanţă financiară din ultimii zece ani, potrivit raportului financiar al companiei.

Excluzând impactul cursului de schimb, achiziţii şi vânzări, veniturile au crescut cu 7%, evoluţie susţinută de un avans de 3% a volumelor organice.

La nivelul întregului an fiscal 2019, P&G a afişat o creştere modestă de 1% a vânzărilor nete, până la 67,7 miliarde de dolari.

În România, P&G raportează rezultatele financiare prin intermediul P&G Distribution şi Detergenţi SA. Cumulat, cele două companii au încheiat anul trecut cu afaceri de 1,6 miliarde de lei şi un profit de 36,5 milioane de lei. În fabrica de şampoane de la Urlaţi lucrează aproximativ 300 de oameni, iar 90% din volume sunt livrate pe pieţele externe.

Opinia Cititorului

Acord

Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

BTPay
Cotnari
Gala Anis
Leap

ENGLISH SECTION

more articles

Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro
Cabinet de avocatTMPS