Libra Internet a obţinut un profit net de 95,8 millioane lei în 2018, cu 61% mai mult faţă de anul precedent. Totodată, activele totale au ajuns la 5,46 miliarde lei, reprezentând o creştere de 18% .
"Creştem de câţiva ani buni mai mult decât media sistemului bancar, avem strategii de nişă foarte clar conturate şi ne adaptăm extrem de rapid la schimbările de pe piaţă. Oferim un mediu de lucru în care recompensăm spiritul antreprenorial - aproape doua treimi din poziţiile manageriale sunt ocupate în prezent de colegi promovaţi intern", a declarat Emil BITULEANU, Director Libra Internet Bank, conform unui comunicat remis astăzi, Redacţiei noastre.
Fondurile atrase de la clienţi au depăşit 4,75 miliarde lei (creştere de 16%), marea majoritate a depozitelor fiind constituite prin internet banking. Totodată, soldul creditelor - ajuns la 3,25 miliarde lei - a crescut cu peste 20% anul trecut, dovedind sprijinul puternic pe care banca îl oferă dezvoltării afacerilor din economia românească, se mai arată în comunicat.
Libra Internet Bank a ajuns la o cotă de piaţă de 1,21% la finalul anului 2018. Cu o reţea de 52 sucursale şi 3 centre IT de dezvoltare în ţară, banca este puternic orientată spre inovaţie şi servicii digitale şi având o vârstă medie a angajaţilor băncii de doar 28 de ani. LIBRA oferă de asemenea produse şi servicii specializate clienţilor din zona profesiilor liberale, agribusiness şi dezvoltatorilor de proiecte rezidenţiale.