Lidl scoate complet de la vânzare produsele de plastic de unică folosinţă

I.M.A.
Companii /

Lidl scoate complet de la vânzare produsele de plastic de unică folosinţă

Retailerul german Lidl a anunţat marţi că scoate complet de la vânzare produsele de plastic de unică folosinţă şi testează alternative pentru pungile de la raioanele de legume şi fructe şi brutărie, în încercarea de a reduce consumul de plastic.

Până în 2025, toate ambalajele din plastic pentru mărcile proprii vor fi concepute astfel încât să fie 100% reciclabile, potrivit companiei, scrie News.ro.

"Începând cu 15 august 2019, Lidl renunţă la vânzarea în magazinele sale a articolelor de unică folosinţă din plastic, cum ar fi pahare, farfurii adânci şi întinse, dar şi tacâmuri şi paie. Totodată, Lidl va începe în acest an testarea unei soluţii de tip sacoşă reutilizabilă pentru cântărirea şi transportul fructelor şi legumelor din Piaţa Lidl, dar şi a pungilor din plastic compostabil, analizând viabilitatea acestui material ca alternativă la plasticul subţire", arată un comunicat al companiei.

Aceste demersuri fac parte din strategia mai amplă a Lidl, anunţată în 2018, prin care îşi propune să reducă plasticul utilizat cu cel puţin 20%, până în 2025.

"De asemenea, demersurile se află în linie cu decizia Consiliului UE, de a interzice utilizarea articolelor din plastic de unică folosinţă, fiind asumate de Lidl în mod voluntar, înainte ca aceasta să intre în vigoare, în anul 2021. Compania acţionează în linie cu strategia REset Plastic a grupului Schwarz, ce îşi propune să diminueze cantitatea de plastic folosită şi să închidă ciclurile de reciclare", se arată în comunicat.

Compania ia astfel măsuri precum crearea unor ambalaje complet reciclabile pentru produsele marcă proprie, folosirea pungilor reutilizabile sau testarea celor din material compostabil din resurse regenerabile, care respectă reglementările internaţionale din domeniul ambalajelor biodegradabile.

"Ca parte a aceleiaşi strategii mai ample, anunţată în 2018, Lidl România va introduce ambalaje prietenoase cu mediul pentru articolele marcă proprie, ce alcătuiesc aproximativ 80% din întregul sortiment de produse", mai informează compania.

Lidl a deschis 11 magazine în primele şase luni din 2019 şi are o reţea de 247 de magazine şi cinci depozite logistice, transmite aceiaşi sursă.

Compania este al treilea cel mai puternic retailer din România după cifra de afaceri de anul trecut, care a ajuns la aproape 8 miliarde lei.

Opinia Cititorului ( 2 )

Acord

Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

  1. Au venit si ne-au imputit tara cu plasticele lor colorate si materialele lor ieftine si ciunga lor iar acum pretind ca ne invata ecologie. Peste cativa ani o sa ne invete si recuperarea reciclarea si refolosirea vestitii RRR

    Acord

    Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

    1. Felicitarile catre LIDL sunt sincere, ironia este pentru toti ceilalti mari comercianti/producatori.

      Acord

      Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

DTLAWYERS
Hidroelectrica
Business Card
BTPay
e-distribuţie
Cotnari
parmafood
smart city industry awards 2019
Calendarul BURSA 2019

ENGLISH SECTION

more articles

Schlumberger
Legestart
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro
Cabinet de avocatTMPS