LOWE a realizat noul spot pentru Timişoreana

Ziarul BURSA #Media-Advertising / 23 iunie 2004

"Barmanul" este spotul cu care Timişoreana deschide sezonul "degustărilor" din acest an. Mihai Coliban, Creative Director Lowe, a declarat: "Am vrut să spunem mult, pe toate planurile. De aceea, totul e altfel decît ce s-a produs pe Timişoreana pînă acum: locaţia, personajele, tratarea imaginii. O situaţie neobişnuită, cu produsul în centrul acţiunii. Am vrut ca povestea să nu aibă nici un sens dacă scoţi berea de acolo. Pentru comicul situaţiei, am mizat pe cabotinismul specific barmanului dintr-un local de «fitze», dar şi pe relaxarea nonşalantă a consumatorului de Timişoreana", explică .

Filmarea a dat emoţii întregii echipe, care a stat tot timpul online pe mai multe site-uri pentru prognoza meteo, în timp ce soarele se juca de-a v-aţi ascunselea printre nori grei de ploaie deasupra unei piscine pline de fete frumoase în costume de baie.

Noua campanie Timişoreana se va derula în perioada iunie - august pe principalele posturi de televiziune.

Comanda carte
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

30 Apr. 2025
Euro (EUR)Euro4.9775
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.3787
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3042
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8518
Gram de aur (XAU)Gram de aur461.6339

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
targulnationalimobiliar.ro
energyexpo.ro
thediplomat.ro
BURSA
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb