MAGNOR, lider de piaţă în tranzacţionarea bijuteriilor din aur şi cu diamante, electronicelor şi produselor de lux pre-owned, inaugurează primul său magazin din Banat, în Iulius Town Timişoara, se arată într-un comunicat remis redacţiei.
Strategia de dezvoltare a companiei include extinderea teritorială prin deschiderea de puncte cheie în principalele oraşe ale ţării, cum este şi Timişoara. Astfel, îşi consolidează relaţia deja existentă cu clienţii din această zonă prin intermediul platformei de retail magnorshop.ro.
"Timişoara reprezintă un punct strategic important pentru companie, iar deschiderea primului magazin MAGNOR în această regiune a venit ca un pas firesc. Am ales o locaţie cu vizibilitate şi trafic ridicat, în Iulius Town, pentru a oferi clienţilor acces facil şi un spaţiu care reflectă pe deplin standardele noastre de calitate şi profesionalism. Suntem siguri că noul magazin o să atingă rapid performanţele celorlalte locaţii din ţară, devenind un element important în consolidarea brandului MAGNOR în vestul ţării.", afirmă Cosmin Popovici, CEO MAGNOR.
Potrivit analizelor interne, consumatorii din Banat manifestă un interes deosebit pentru tranzacţiile cu aur, dar şi pentru electronicele pre-owned - un segment în plină ascensiune datorită avantajelor de sustenabilitate şi accesibilitate, la care se adaugă garanţiile de autenticitate şi calitate oferite de companie. În plus, tendinţele regionale indică un apetit crescut pentru produsele din zona de lux, unde criteriile de selecţie se bazează pe calitate şi preţ avantajos.
Noul magazin MAGNOR din Iulius Town Timişoara îşi aşteaptă clienţii zilnic, de luni până duminică, între orele 10:00 şi 22:00, oferindu-le acces la toate categoriile de produse - bijuterii noi din aur şi cu diamante, aur de investiţii, electronice şi produse de lux pre-owned, dar şi la serviciile din portofoliul companiei, toate acestea într-un spaţiu modern şi primitor.
Cu prezenţă în Bucureşti şi în principalele regiuni din ţară, holdingul românesc care a raportat în 2024 venituri cu 64% mai mari decât anul precedent, vizează în 2025 extinderea reţelei în oraşe-cheie din ţară. Pe lângă acoperirea completă la nivel naţional, planurile de dezvoltare ale MAGNOR pentru 2025 urmăresc şi menţinerea ritmului accelerat de creştere pe toate segmentele strategice ale business-ului.
"Anul trecut a fost unul de succes pentru MAGNOR, cu o creştere consolidată care reflectă rezilienţa modelului nostru de business. Am încheiat 2024 cu o cifră de afaceri de 165 de milioane de lei, în creştere cu 64% faţă de anul precedent şi cu o evoluţie pozitivă a profitabilităţii. În 2025, ne propunem să păstrăm aceeaşi direcţie, stabilind standarde ridicate de performanţă şi sustenabilitate şi continuând să construim relaţii bazate pe încredere cu toţi clienţii şi partenerii noştri", mai spune CEO-ul MAGNOR.
Opinia Cititorului