MAGNOR: Piaţa produselor de lux pre-owned din ţara noastră în expansiune

A.B.
Miscellanea / 24 iunie, 16:39

MAGNOR: Piaţa produselor de lux pre-owned din ţara noastră în expansiune

Piaţa globală a produselor de lux pre-owned este estimată să atingă 60,5 miliarde de dolari până în 2029, iar tendinţa se reflectă tot mai vizibil şi în România, potrivit unei analize MAGNOR, companie lider pe segmentul local.

„Interesul pentru produsele de lux pre-owned a crescut semnificativ în România, susţinut de un public tot mai informat, conectat la tendinţele internaţionale şi deschis la alternative inteligente de consum”, afirmă Cosmin Popovici, CEO al MAGNOR, platformă românească specializată în tranzacţionarea de ceasuri, bijuterii, electronice şi lingouri.

Clienţii români sunt în special interesaţi de ceasuri sport-elegante - precum Rolex Submariner, Patek Philippe sau Omega Speedmaster - şi de genţile iconice Hermès Birkin, Kelly ori Chanel Classic Flap. „Genţile Hermès şi Chanel, în special modelele iconice, nu sunt doar alegeri de stil - sunt considerate active stabile, cu un istoric dovedit de apreciere a valorii”, adaugă Popovici.

Pe acest segment, generaţiile Millennials şi Gen Z sunt motoarele principale de creştere. „Aceste generaţii caută transparenţă şi sustenabilitate. Gen Z, în special, este atrasă de branduri de renume, dar nu neapărat în forma clasică - ei caută design statement, ediţii speciale, colaborări creative şi o estetică fresh”, explică CEO-ul MAGNOR.

Tot mai solicitate sunt şi piesele rare, în ediţii limitate - de la colaborări precum Louis Vuitton x Yayoi Kusama, până la modele Rolex ieşite din producţie, precum Milgauss sau GMT-Master "Coke” şi "Pepsi”. Printre cele mai exclusive piese recent tranzacţionate se numără şi Rolex Daytona Platinum Ice - primul model Daytona realizat integral din platină, lansat cu ocazia aniversării a 50 de ani a gamei. Cu cadran „ice blue” şi lunetă Cerachrom maro, acest model este considerat o raritate chiar şi pe piaţa internaţională.

Pentru clienţii care urmăresc achiziţii personalizate, MAGNOR a lansat un serviciu de precomandă pentru ceasuri şi genţi de lux: „Clienţii sunt tot mai informaţi şi ştiu exact ce îşi doresc. Mulţi ne contactează pentru modele foarte specifice, iar acum, prin serviciul de precomandă, le putem oferi acces garantat, consiliere personalizată şi un proces transparent de achiziţie”, precizează Cosmin Popovici.

În plus faţă de vânzarea directă, compania pune la dispoziţie şi servicii de consignaţie, oferind clienţilor posibilitatea de a valorifica în siguranţă produse de lux din colecţiile proprii - fie că este vorba de ceasuri, genţi sau bijuterii - printr-un canal verificat, cu vizibilitate ridicată şi credibilitate pe piaţa locală.

Opinia Cititorului ( 1 )

Acord

Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

  1. Produse second-hand.

    Acord

    Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Comanda carte
Conferinţa BURSA “Digitalizare şi Siguranţă Cibernetică”
danescu.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

24 Iun. 2025
Euro (EUR)Euro5.0522
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.3501
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.3713
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.9225
Gram de aur (XAU)Gram de aur464.3232

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Cotaţii fonduri mutuale
letapeseries.com
ccib.ro
aiiro.ro
BURSA
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb