Staţiunea Mamaia a confirmat încă o dată că rămâne destinaţia emblematică a litoralului românesc, transformând minivacanţa de 1 Mai într-un festival al bucuriei, muzicii şi distracţiei, potrivit unui comunicat emis redacţiei. Sub sloganul "Valuri de Distracţie", Piaţeta Cazino şi întreaga staţiune au găzduit timp de patru zile mii de turişti şi localnici, într-o atmosferă întregită de o vreme excelentă, evenimente spectaculoase şi servicii turistice de calitate.
Dacă mai era cineva care se îndoia de puterea Staţiunii Mamaia, zilele trecute au aflat răspunsul. Seria de evenimente "I Grandi Campioni della Musica" a adunat un public numeros în fiecare seară, întărind poziţia Mamaiei ca destinaţie preferată pentru debutul sezonului estival.
Pe 1 mai, BIBI şi 3 Sud Est au deschis festivalul cu energie şi hituri îndrăgite. 2 mai a adus pe scenă prospeţimea lui JUNO şi farmecul Lidiei Buble. 3 mai a fost seara romantismului şi a rock-ului cu ADDA şi VUNK, iar 4 mai, evenimentul de închidere, Festa Stradale, a încântat publicul cu DJ Johnny Kraviz, show-ul cabaret Zenity Flow şi trupa Discoteka, într-un spectacol memorabil.
Mamaia şi-a confirmat renumele: turiştii au ales litoralul românesc!
Pe lângă Piaţeta Cazino, întreaga staţiune Mamaia a vibrat de evenimente. La Fratelli Mamaia, petrecerile au atins cote maxime: Mahmut Orhan a deschis seria pe 1 mai, urmat de Loredana pe 2 mai şi Charmeine pe 3 mai. În Zona Enigma, Sunwaves Festival, aflat la a 35-a ediţie, a reunit artişti internaţionali de techno şi house între 1 şi 5 mai, consolidând Mamaia pe harta marilor festivaluri europene.
Festival du Bonheur din Mamaia Nord a combinat muzică live, activităţi pentru copii şi gastronomie, atrăgând un public numeros. Kaluda Beach a oferit un DJ set special cu Dim Zach & Daniel Pavel pe 1 mai, iar Tulum Mamaia a găzduit petrecerea "Arrabia", aducând o atmosferă exotică. La Asylum Mamaia, HUGEL a făcut spectacol pe 1 mai, alături de Cyclic şi Margo.
"Investiţii importante", rezultate pe măsură
Peste 1.000.000 de euro au fost alocaţi pentru artişti şi scenotehnică, cea mai mare parte a cheltuielilor fiind realizată în zona de nord a staţiunii, unde cluburile au devenit un magnet pentru turişti şi petrecăreţi.
Toţi operatorii care au avut deschis în această perioadă au avut turişti, au făcut lucrări de mentenanţă şi au ridicat standardele. Românii au preferat Mamaia cu mult peste alte destinaţii în Minivacanţa de 1 Mai, confirmând încă o dată reputaţia staţiunii.
Mamaia, o destinaţie care nu dezamăgeşte niciodată
"Minivacanţa de 1 Mai a fost un real succes pentru Mamaia. Timp de patru zile, am avut mii de participanţi, vreme perfectă şi artişti care au oferit show-uri memorabile. Piaţeta Cazino a fost centrul distracţiei, dar toată staţiunea a fost plină de energie. Mulţumim tuturor celor implicaţi şi turiştilor care aleg Mamaia an de an. Această minivacanţă a arătat încă o dată că Mamaia înseamnă emoţie, energie şi experienţe de neuitat", a declarat preşedintele Organizaţiei de Management al Destinaţiei Mamaia-Constanţa, George Măndilă.
Organizaţia de Management al Destinaţiei Mamaia Constanţa îşi continuă misiunea de promovare a litoralului românesc ca destinaţie de top, prin proiecte strategice, campanii de promovare şi evenimente de amploare, consolidând brandul Mamaia şi al municipiului Constanţa pe harta turismului naţional şi internaţional.
1. fără titlu
(mesaj trimis de anonim în data de 07.05.2025, 22:11)
Sa vezi ce dasdau pe mese miile de "refugiati" ucrainieni care se "refac" acolo pe banii nostri