MAMBricolaj Ghencea şi-a dublat ponderea în totalul vînzărilor companiei

R.S.
Miscellanea / 29 martie

MAMBricolaj Ghencea şi-a dublat ponderea în totalul vînzărilor companiei

MAMBricolaj Ghencea, creat de omul de afaceri Cristian Găvan, şi-a dublat ponderea în totalul vânzărilor companiei, în 2023, al treilea an de la inaugurare. Bucureştenii care intră în MAM Ghencea se orientează spre produse de uz casnic, curăţenie şi decoraţiuni interioare, de aceea, în ultimul an, compania şi-a extins gama de produse cu 10% la, ajungând la 8.300 de produse, inclusiv corpuri de iluminat. În primii doi ani şi jumătate de la deschidere venituri de 7,59 milioane lei, conform rezultatelor făcute publice la finalul lunii august 2023 de companie, contribuind cu o pondere de 18% în veniturile consolidate ale reţelei listată în prezent pe piaţa AeRO a Bursei de Valori Bucureşti (BVB), conform unui comunicat transmis redacţiei.

Potrivit comunicatului, în 2023, MAM Ghencea a înregistrat un număr de 54.585 tranzacţii, în creştere cu aproximativ 6.000 de tranzacţii faţă de anul anterior. Valoarea bonului mediu a fost de 131 lei/client, anul trecut, în creştere uşoară faţă de 2022, când media a fost de 126 de lei/client.

MAM Ghencea este şi prima unitate a reţelei care a dobândit calitatea de prosumator, după ce compania a decis să-şi crească independenţa energetică, prin montarea de panouri fotovoltaice pe acoperişul magazinului, ceea ce a permis reducerea facturii la energie electrică cu 10% comparativ cu anul anterior. Astfel, în urma unei investiţii de 150.000 euro, finanţată prin Raiffeisen leasing în proporţie de 70%, instalaţia fotovoltaică acoperă o cincime din consumul mediu anual de electricitate al magazinului, se arată în comunicat.

"Clienţii noştri ştiu deja că pot găsi la MAM Ghencea toate produsele de care au nevoie pentru a-şi spori, într-un mod practic, estetic şi accesibil din punct de vedere financiar, standardul locuinţei. MAM Ghencea continuă să fie preferat de clienţii finali, spre deosebire de MAM Morarilor şi MAM Luică, care sunt frecventate în mare parte de către meseriaşi. Această diferenţă este motivul pentru care, pe lângă gama noastră de accesorii pentru mobilier, care reprezintă şi specialitatea noastră, s-a păstrat tendinţa în creştere a cererii pentru produse de uz casnic, curăţenie şi decoraţiuni interioare. Prin urmare, şi în anul 2023, ne-am adaptat pentru a satisface această cerere crescută prin diversificarea gamei noastre de produse şi prin asigurarea disponibilităţii unui sortiment bogat de articole pentru casă, menaj şi decor, este notat în comunicat.

La nivel de business, ne concentrăm în continuare pe a oferi valoare adăugată clienţilor noştri într-un moment în care aceştia au cea mai mare nevoie, accesibilitatea la produse de calitate, dar preţuri competitive pe game şi servicii considerate ca investiţii pe termen lung", a explicat Cristian Găvan, fondator şi acţionar majoritar al reţelei MAMBricolaj, se relatează în comunicat.

Investiţia pentru magazin a însemnat 1,3 milioane de euro pentru achiziţia spaţiului, iar 350.000 de euro au fost alocaţi pentru amenajare. În magazin lucrează în prezent 15 angajaţi şi nu operează atelier propriu ca în cazul celorlalte două magazine. Campanie aniversară până pe 31 martie MAM Ghencea îşi recompensează, luna aceasta, clienţii care au bonuri de cumpărături cu valoare minimă de 200 de lei, cu taloane răzuibile ce oferă diferite premii, proiect menit să răsplătească la acest moment aniversar fidelitatea pasionaţilor de bricolaj şi DIY. Campania "Rade un premiu aniversar" se derulează în perioada 12 - 31 martie 2024, doar în magazinul fizic MAM Bricolaj Ghencea, iar fiecare client care a achiziţionat produse pe un bon cu valoare de cel puţin 200 de lei primeşte un talon răzuibil şi câştigă un premiu pe loc. Sâmbătă, 30 martie, magazinul îşi va întâmpina vizitatorii cu o "surpriză dulce" "Încă de la început, MAMBricolaj s-a angajat să ofere o experienţă de cumpărături de neegalat şi să construiască relaţii durabile cu clienţii săi, luând în considerare preferinţele şi comportamentul lor de cumpărare. În acest scop, am lansat o nouă campanie de fidelizare care are drept obiectiv principal recompensarea şi recunoaşterea loialităţii clienţilor noştri pasionaţi de bricolaj şi DIY, conform comunicatului.

MAMBricolaj îşi doreşte ca prin intermediul programelor sale de loializare să îşi exprime recunoştinţa faţă de clienţii fideli, oferindu-le beneficii exclusive şi o serie de avantaje pe măsură ce continuă să-şi aleagă produsele şi serviciile noastre", a declarat Ioana Petre, director de marketing al reţelei MAMBricolaj. De la momentul lansării, când a propus clienţilor săi aproximativ 7.300 de produse, în prezent, MAM Ghencea a ajuns la o ofertă care include aproximativ 8.300 de produse, care includ şi categorii noi de produse, precum decoraţiuni şi corpuri de iluminat. Magazinul operează în sistem cash & carry, iar la interior clienţii au acces cu căruciorul de cumpărături. Aceştia pot apela ori de câte ori au nevoie la consilierii MAM Bricolaj pentru ajutor sau consultanţă specializată cu privire la produsele căutate, potrivit comunicatului.

Pentru accesibilitate, rafturile magazinului sunt dispuse pe categorii de produse şi anume: profile din aluminiu, sisteme de balamale sau de inchidere, sisteme de sertare, blaturi şi panouri, electrice, scule, organe de asamblare, vopsele, materiale pentru curăţenie, mobilier şi decoraţiuni. MAM Ghencea dispune de o parcare cu capacitatea de 50 de maşini, dintre care 35 sunt pentru clienţi, iar 15 pentru angajaţi. Programul este săptămânal de luni până vineri în intervalul orar 8:00 - 20:00, iar sâmbăta şi duminica în intervalul 8:00 - 16:00, se arată în comunicat.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

APA NOVA
eximbank.ro
danescu.ro
boromir.ro
arsc.ro
Stiri Locale

Curs valutar BNR

20 Mai. 2024
Euro (EUR)Euro4.9748
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5777
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian5.0370
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8147
Gram de aur (XAU)Gram de aur359.4834

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
domeniileostrov.ro
ccib.ro
tophotelconference.ro
mastercommunications.ro
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
everythinghr.live
32.aicps.ro
roenergy.eu
Studiul 'Imperiul Roman subjugă Împărăţia lui Dumnezeu'
The study 'The Roman Empire subjugates the Kingdom of God'
BURSA
BURSA
Împărăţia lui Dumnezeu pe Pământ
The Kingdom of God on Earth
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.ro
www.dreptonline.ro
www.hipo.ro

adb