Abonament gratuit
Videoconferinţa “Antreprenoriat fără gen”Videoconferinţa “Antreprenoriat fără gen”

MĂSURI DE PROTECŢIE ÎN PERIOADA DE CRIZĂAntibiotice Iaşi întrerupe complet activitatea indirect productivă şi le limitează pe cele de producţie şi service

F.D.
Companii /

Antibiotice Iaşi întrerupe complet activitatea indirect productivă şi le limitează pe cele de producţie şi service

În contextul extinderii pandemiei de coronavirus (COVID19) încă de la mijlocul lunii februarie managementul companiei Antibiotice Iaşi şi-a activat celula de criză care a întocmit, pe baza a trei scenarii, planuri graduale de măsuri privind siguranţa angajaţilor săi, dar şi de reducere a riscurilor de discontinuitate a operaţiunilor de livrare medicamente către distribuitorii şi spitalele din România.

La realizarea celor trei scenarii s-a luat în considerare evoluţia şi impactul pandemiei, respectând toate recomandările şi deciziile adoptate de autorităţile locale şi naţionale.

Începând din 23 martie, pentru a spori măsurile de limitare a expunerii şi de prevenire a contaminării cu COVID19 a angajaţilor săi, compania Antibiotice aplică scenariul 2 care presupune întreruperea completă a activităţilor indirect productive şi limitarea la un nivel maxim posibil a celor de producţie şi service, menţinându-se doar activităţile strict necesare pentru onorarea comenzilor primite din partea sistemul de sănătate din România şi pentru livrările internaţionale de medicamente.

În consecinţă, compania Antibiotice a adaugat la măsurile deja implementate specifice primului scenariu, altele suplimentare, mai restrictive, astfel că în momentul de faţă, planul cuprinde:

- organizarea lucrului de acasă pentru aproximativ 60% din personalului indirect productiv,

- controale medicale zilnice la intrarea în unitate efectuate de cadrele medicale proprii pentru angajaţii din producţie, service, utilităţi, pază etc.,

- folosirea măştilor de protecţie şi a mănuşilor de către toţi angajaţii atât in autobuzele proprii, cat şi în spaţiile de lucru închise de pe platformă,

- instalarea de dozatoare cu dezinfectat şi de covoraşe din cauciuc cu dezinfectanţi la fiecare loc de muncă şi la toate intrările principale, iar personalul de pază supraveghează şi asigură folosirea obligatorie a acestora,

- dezinfecţii zilnice ale spaţiilor comune (holuri, vestiare, toalete) şi ale punctelor de contact (uşi, clanţe, robineţi, balustrade, etc.),

- dezinfectarea autobuzelor utilizate pentru transportul angajaţilor zilnicşi a suprafeţelor de contact după fiecare cursă)

- minimizarea contactului dintre angajaţii care vin la serviciu şi încurajarea utilizării mediului virtual de lucru (telefon, email, video-conferinţe) astfel încât să se păstreze distanţa sociala recomandată (2 metri),

- anularea deplasărilor în interes de serviciu atât în ţară cât şi în străinatate,

- limitarea la maxim a accesului în firmă pentru persoanele care nu au calitatea de salariat, accesul fiind permis după verificarea stării de sănătate de către persoanlul medical propriu şi după completarea unei declaraţii pe proprie răspundere referitoare la contactarea unor persoane sau vizitarea unor teritorii afectate de coronavirus,

- monitorizarea cu rigurozitate a transporturilor de marfă venite din ţară şi din afara ţării, fiind permis accesul doar după dezinfecţia mijlocului auto şi după verificarea şoferilor conform procedurilor stabilite,

- informarea constantă a angajaţilor (mail, social media, afişaj la locurile de muncă/autobuze), cu privire la sporirea măsurilor de igienă, conduită şi prevenţie ce trebuie implementate, cât si a măsurilor luate şi obţinerea de feed-back permanent sdin partea acestora,

- reducerea la strictul necesar a circulaţiei pe platformă,

- anularea evenimentelor interne şi externe,

- păstrarea permanentă şi adaptarea în funcţie de situaţie a legăturilor de business cu partenerii de afaceri, furnizorii şi clienţii companiei.

Scenariul 3 se va aplica atunci când măsurile adoptate la nivel naţional şi local se vor reflecta direct în activitatea companiei, iar în acel moment se vor suspenda, în condiţii de siguranţă, toate operatiunile societăţii, menţinându-se doar acele activităţi necesare pentru asigurarea pazei şi securităţii platformei, cât şi livrările de medicamente.

Managementul companiei Antibiotice va continua să adopte şi alte măsuri pentru protejarea şi siguranţa angajaţilor săi precum şi pentru continuitatea livrărilor de medicamente, in functie de indicaţiile transmise de autorităţi şi de evoluţia pandemiei cu Coronavirus (COVID-19).

Opinia Cititorului

Acord

Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro
Cabinet de avocatTMPS