Răzvan Ionescu este noul director editorial al trustului Adevărul Holding
F.A.Media-Advertising / 1 iulie 2011
F.A.Media-Advertising / 1 iulie 2011
MAKEZiarul BURSA #Media-Advertising / 1 iulie 2011
D.N.Ziarul BURSA #Media-Advertising / 30 iunie 2011
Consiliul Naţional al Audiovizualului a dat o lovitură grea amatorilor de senzaţii tari, decizând să interzică până la ora 22.00 difuzarea pe posturile de televiziune a imaginilor de la locul în care s-au petrecut tragedii (sinucideri, crime, violuri) dar şi a imaginilor care arată suferinţa familiilor victimelor.
F.A.Media-Advertising / 27 iunie 2011
FLORIAN GOLDSTEINZiarul BURSA #Media-Advertising / 23 iunie 2011
Două Grand Prix, două premii de aur şi două de bronz pentru aceeaşi campanie publicitară - "Noul Rom", realizată de agenţia McCann Erickson România - au fost decernate la festivalul reclamei de la Cannes, în categorii şi secţiuni diferite: Promo&Activation (secţiunile Cea mai bună lansare/relansare a unui produs şi Mâncare şi produse non-alcoolice), Direct Lions (secţiunile Traffic & Brand Building şi FMCG) şi la categoria PR (secţiunile Cea mai bună relansare respectiv, Bunuri de consum).
F.A.Ziarul BURSA #Media-Advertising / 23 iunie 2011
de MAKE şi Emilia OLESCUZiarul BURSA #Media-Advertising / 20 iunie 2011
de MAKE şi Emilia OLESCUZiarul BURSA #Media-Advertising / 20 iunie 2011
de MAKE şi Emilia OLESCUZiarul BURSA #Media-Advertising / 20 iunie 2011
Raportul TVR include o justificare a "Splendid Media"pentru neîndeplinirea Business plan-ului pe 2010 (-12.5%):
de MAKE şi Emilia OLESCUZiarul BURSA #Media-Advertising / 20 iunie 2011
Cauzele declinului economic al Televiziunii Române
de MAKE şi Emilia OLESCUZiarul BURSA #Media-Advertising / 20 iunie 2011
de MAKE şi Emilia OLESCUZiarul BURSA #Media-Advertising / 20 iunie 2011
Anul trecut, a fost elaborat un plan de măsuri urgente, care vizează, pe lângă adoptarea unor politici de programe care să ridice cota de piaţă, următoarele măsuri de management:
de MAKE şi Emilia OLESCUZiarul BURSA #Media-Advertising / 20 iunie 2011
de MAKE şi Emilia OLESCUZiarul BURSA #Media-Advertising / 20 iunie 2011
Şerban Ciuşcă, fostul director al "Arbo Media", prima companie care a prestat vreodată servicii de vânzare a spaţiului publicitar al TVR, ne-a explicat:
de MAKE şi Emilia OLESCUZiarul BURSA #Media-Advertising / 20 iunie 2011
de MAKE şi Emilia OLESCUZiarul BURSA #Media-Advertising / 20 iunie 2011
MAKEZiarul BURSA #Media-Advertising / 17 iunie 2011
D.N.Ziarul BURSA #Media-Advertising / 15 iunie 2011
D. N.Media-Advertising / 14 iunie 2011
Ziarul BURSA #Media-Advertising / 30 mai 2011
YouTube are trei miliarde de vizualizări pe zi, în creştere cu 50% faţă de anul precedent, iar într-un minut se încarcă pe site echivalentul a 48 de ore conţinut video, potrivit blogului oficial al site-ului, citat de Agerpres.
C.P.Media-Advertising / 23 mai 2011
C.I.Media-Advertising / 19 mai 2011
F. A.Media-Advertising / 17 mai 2011
DAN NICOLAIEZiarul BURSA #Media-Advertising / 12 mai 2011
D.N.Ziarul BURSA #Media-Advertising / 10 mai 2011
F. A.Media-Advertising / 9 mai 2011
DARIUS PORUMBOIUZiarul BURSA #Media-Advertising / 6 mai 2011
F.A.Media-Advertising / 5 mai 2011
Grupul RCS & RDS a achiziţionat recent postul de muzică U TV de la Sorana-Lavinia Urdăreanu, care controla un pachet de 51% din societatea New Trend Media, în proprietatea căreia se afla televiziunea, informează Mediafax, potrivit HotNews.ro.

Emilia Olescu
MAKE
F.A.
George Marinescu
Octavian Dan
Cornel Codiţă
| 5.0889 | |
| 4.4142 | |
| 5.4743 | |
| 5.7733 | |
| 576.7247 |
convertor valutar
»=Piaţa de Capital /A.I. - 23 iunie
Piaţa de Capital /A.I. - 20 iunie
E.O. (Translated by Cosmin Ghidoveanu)
MAKE (Translated by Cosmin Ghidoveanu)
A.V. (Translated by Cosmin Ghidoveanu)
A.G. (Translated by Cosmin Ghidoveanu)
EMILIA OLESCU (Translated by Cosmin Ghidoveanu)
ŞTEFANIA CIOCÎRLAN (Translated by Cosmin Ghidoveanu)