Miramax vizează atingerea unei cifre de afaceri de 21 milioane de euro la finalul anului 2025, în creştere anuală de 5%, alături de un profit net de 500.000 de Euro, conform unui comunicat de presă remis redacţiei, de la care relatăm cele ce urmează.
„Scăderea consumului şi presiunea pe costuri au determinat un climat economic dificil pentru toţi jucătorii din industrie, în acest an. În pofida acestor provocări, am reuşit să ne menţinem tendinţa de creştere. Ne-am concentrat pe eficientizarea operaţiunilor şi, în acelaşi timp, pe diversificarea portofoliului de produse, pentru a răspunde tot mai bine nevoilor actuale şi viitoare ale clienţilor şi partenerilor noştri”, a declarat Dan Frangache, CEO & Co-Founder MIRAMAX.
Mai mult de 1 milion Euro din cifra de afaceri estimată pentru finalul acestui an a fost generat de distribuţia de carne premium de vită, Miramax fiind unul din jucătorii importanţi din regiune pe acest segment.
„Dacă, acum câţiva ani, toată carnea de vită premium pe care o vindeam era din import (America de Sud, SUA sau Australia), astăzi, o mare parte din aceste produse provin din Romania, de la producători autohtoni, fără a avea niciun impact negativ asupra calităţii. Obiectivul nostru este să creştem în continuare alături de producătorii români. În această direcţie, cel mai nou proiect, început anul acesta, este o colaborare cu un producător român de carne de vită Angus, alături de care deja am creat produse inovatoare, care sunt foarte bine primite de partenerii noştri”, a menţionatDan Frangache.
În plus, compania comercializează produse marcă proprie MIRA, cu rulaj mare, precum mozzarella, porumb boabe, carne pentru burgeri, roşii decojite sau sos pentru pizza, dar şi game nişate, precum preparate din carne sous-vide sau diverse tăieturi din carne de vită. Liniile de produs au fost alese cu atenţie, după testări complexe, pentru a asigura calitate premium la preţuri competitive.
„Pentru fiecare produs lansat sub brandul MIRA, ţinta stabilită a fost creşterea vânzărilor cu minim 50% pe an faţă de produsul similar vândut anterior. La Mozzarella şi Roşii Decojite, rezultatele au adus creşteri chiar şi de 100%, ceea ce demonstrează calitatea şi competitivitatea produselor noastre”, a adaugat Dan Frangache.
Anul în curs a marcat intensificarea eforturilor de consolidare a cotei de piaţă şi de creştere a volumelor în segmentul reprezentat de pizzerii, cu accent pe mozzarella şi roşiile decojite sau derivatele din roşii, precum sosul pentru pizza sau roşiile cuburi, având ca obiectiv poziţionarea în topul preferinţelor pizzeriilor şi restaurantelor din România.
În acest an, compania a finalizat şi achiziţia unui spaţiu în valoare de 4 milioane Euro în Gilău, lângă Cluj-Napoca, în care îşi desfăşura activitatea din anul 2019. Spaţiul achiziţionat are o suprafaţă de depozitare de 2.500 mp, cu 3 temperaturi diferite de păstrare a produselor şi 1.000 mp pentru birouri.




























































Opinia Cititorului