Neakaisa.ro, business online cu obiecte sanitare şi produse pentru amenajarea casei, a încheiat 2024 cu o cifră de afaceri de 7,1 milioane euro, marcând o creştere de circa 15% faţă de anul anterior, potrivit unui comunicat emis redacţiei.
În primele trei luni ale acestui an, compania a continuat trendul ascendent, raportând venituri de aproximativ 1,8 milioane euro. Mai mult, până în 2026, Neakaisa.ro îşi propune extinderea pe pieţele internaţionale, ca parte a strategiei de scalare sustenabilă şi consolidare a brandului la nivel regional.
Performanţa înregistrată în 2024 de Neakaisa a fost susţinută atât de adaptarea rapidă la
schimbările pieţei, cât şi de diversificarea portofoliului de produse. Astfel, anul trecut, compania a lansat propria gamă de produse - Rune, a investit în consolidarea infrastructurii digitale, pentru a susţine scalabilitatea şi eficienţa internă, şi a integrat soluţii de inteligenţă artificială în procesele operaţionale.
„Contextul economic actual ne provoacă să fim mai agili ca oricând. Consumatorii sunt din ce în ce mai atenţi la alegerile pe care le fac, caută un echilibru real calitate - preţ, iar noi am reuşit să le răspundem prin produse relevante şi decizii strategice bine calibrate. Privind spre viitor, extinderea internaţională este un pas firesc şi unul dintre cele mai ambiţioase obiective ale noastre. Am început deja discuţii active pentru a găsi partenerul potrivit care să ne susţină în această etapă de dezvoltare”, a declarat Laura Sardescu, Co-fondator şi Director General Neakaisa.ro.
Conform sursei, deşi valoarea medie a comenzilor a crescut cu 7% în 2024, preţul mediu per produs a rămas constant, semnalând o orientare a pieţei către produse mai accesibile. În paralel, creşterea interesului din partea comunităţii de arhitecţi a determinat Neakaisa.ro să dezvolte colaborări active cu peste 300 de specialişti, consolidând astfel segmentul B2B.
În primele trei luni din 2025, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 9 milioane lei
(aproximativ 1,8 milioane euro), în creştere cu 20% faţă de aceeaşi perioadă din 2024. Rulajele generate de gama Rune au ajuns deja la peste 6% din cifra de afaceri, depăşind estimările iniţiale.
Potrivit comunicatului, showroom-ul fizic din Bucureşti a continuat să fie un motor important de creştere, înregistrând o contribuţie semnificativă pe fondul dezvoltării proiectelor pentru casă de dimensiuni medii.
Totodată, coşul mediu a crescut cu 5% faţă de T1 2024.
„Este important de semnalat faptul ecommerce-ul a avut o evoluţie moderată, de circa 5%, în business-ul nostru, iar creşterea substanţială a fost generată de showroom şi de colaborările pe proiecte medii, de unde şi decizia de a dezvolta un nou segment de piaţă, dedicat dezvoltatorilor imobiliari. Contextul economic actual este din ce în ce mai dificil, este nevoie de adaptare şi reinventare permanentă pentru a putea veni în faţa consumatorilor cu varietate şi opţiuni cu raport preţ-calitate bun”, a adăugat Laura Sardescu.