NEPI Rockcastle anunţă startul campaniei de Black Friday,începând cu data de 13 noiembrie, în toate cele 20 de centre comerciale din portofoliul companiei, potrivit unui comunicat remis redacţiei.
Astfel,în perioada 13-22 noiembrie, pe durata campaniei carese desfăşoară, la nivel de grup, sub conceptul mALL Black Friday,cele mai cunoscute branduri de modă, frumuseţe, IT&C, produse home & deco, jucării şi multe altele, îşi aşteaptă clienţii cu oferte promoţionale, reduceri de până la 70% şi premii instant. Oferte de nerefuzatpregătesc şi restaurantele din food court pentru preparatele în regim take-away sau pentru gustările care pot fi savurate pe terasă, după o sesiune de cumpărături în siguranţă. Mai mult,vizitatoriicare vin îmbrăcaţi exclusiv în negru, într-unul dintre centrele comerciale vizate, pot câştiga premii instant (în limita stocurilor disponibile), produse all black,telefoane de ultimă generaţie sau vouchere de cumpărături.
Siguranţa clienţilor şi a tuturor celor care îşi desfăşoară activitatea în cadrul centrelor comerciale este prioritară, astfel, pregătirile pentru perioada de Black Friday, şi nu numai, vizează o experienţă sigură de cumpărături prin respectarea măsurilor sanitareimplementate în toate centrele comerciale NEPI Rockcastle. În acest sens, a fost pregătit şi un ghid creat special pentru această perioadă, care include cele mai importante măsuri de siguranţă adaptate pentru perioada 13-22 noiembrie.
"Ne dorim ca anul acesta, mALL Black Friday să le ofere clienţilor noştri o experienţă sigură de cumpărături, şi, în acelaşi timp, să poată să se bucure de toate ofertele pe care le-am pregătit împreună cu partenerii noştri din centrele comerciale. Mai mult, în acest an, Black Friday va da startul promoţiilor şi campaniilor care vor urma pentru deschiderea sezonului de cumpărături de iarnă, tocmai pentru a evita perioadele aglomerate şi cumpărăturile din ultimul moment aşa cum eram obişnuiţi până anul trecut. Cumpărăturile realizate din timp le vor permite clienţilor să se simtă mult mai în siguranţă, respectarea distanţei sociale fiind un factor extrem de important în perioada imediat următoare. Noi îi asigurăm că toate cele 20 de centre comerciale din portofoliul nostru sunt şi vor continua să fie un loc cât se poate de sigur", declarăMarius Barbu, Asset Director NEPI Rockcastle.