Conferinţa “Codul insolvenţei 2020”Conferinţa “Codul insolvenţei 2020”

Nestle Global anunţă rezultatele financiare pentru anul 2019

C.B.
Companii /

Mark Schneider, CEO Nestle

Mark Schneider, CEO Nestle

Creşterea organică a atins 3,5% în 2019, în linie cu strategia companiei. Creşterea internă reală (RIG) a accelerat la 2,9% pentru întregul an, cel mai înalt nivel din ultimii şase ani. Creşterea a fost susţinută în special de inovaţie şi gestionarea optimă a portofoliului. Preţurile au contribuit cu 0,6% şi au revenit în zona pozitivă în trimestrul IV, conform unui comunicat remis Redacţiei noastre.

Vânzările totale raportate au avut un avans de 1,2%, până la 92,6 miliarde CHF (2018: 91,4 miliarde CHF). Achiziţiile nete au avut un impact negativ de 0,8%, iar evoluţia schimbului valutar a avut un impact negativ de 1,5% asupra vânzărilor.

Marja de profit operaţional de bază din operaţiunile de tranzacţionare (UTOP) a crescut cu 60 de puncte de bază până la 17,6% , în timp ce marja de profit operaţional de tranzacţionare (TOP) a scăzut cu 30 de puncte de bază la 14,8% în urma creşterii cheltuielilor.

Câştigurile per acţiune au crescut cu 28,0% până la 4,30 CHF pe durata intervalului de raportare.

Fluxul suplimentar de numerar a crescut cu 10,9% la 11,9 miliarde CHF.

Consiliul de administraţie a propus o creştere a dividendelor cu 25 de centime la 2,70 CHF per acţiune, marcând 25 de ani consecutivi de creştere a dividendelor. În total, pe parcursul anului 2019, 16,9 miliarde CHF au fost plătiţi către acţionari sub formă de dividende şi răscumpărări de acţiuni. La sfârşitul anului 2019, Nestle a finalizat programul de răscumpărare a acţiunilor în valoare de 20 miliarde CHF, iniţiat în iulie 2017. De asemenea, în ianuarie 2020 a demarat un nou program de răscumpărare de acţiuni de până la 20 miliarde CHF.

Nestle a vândut Nestle Skin Health în 2019 şi a anunţat vânzarea companiei sale de îngheţată din SUA pentru 4 miliarde USD către Froneri (tranzacţia a fost finalizată la 31 ianuarie 2020). De asemenea, Nestle a fost de acord să vândă 60% din compania Herta (activă în producţia de alimente pe bază de carne) către Casa Tarradellas.

Mark Schneider, CEO Nestle, a declarat: " Am înregistrat progrese importante în 2019, parametrii operaţionali şi financiari îmbunătăţindu-se semnificativ pentru al doilea an consecutiv. Creşterea organică a accelerat, alimentată de un impuls puternic în Statele Unite şi a businessului Purina PetCare la nivel global. Vom continua să ne concentrăm pe inovaţia rapidă. De exemplu, lansarea produselor noastre premium Starbucks a avut un mare succes. Suntem foarte mulţumiţi de viteza de lansare a produsului şi de răspunsul pozitiv al consumatorilor. Suntem pregătiţi pentru noi inovaţii rapide, aşa cum s-a putut observa din expansiunea rapidă portofoliului de produse alimentare şi băuturi bazate pe plante."

Schneider a mai adăugat: " În ultimele săptămâni, răspândirea coronavirusului a necesitat eforturi extraordinare din partea echipei noastre din China. Ne-am concentrat pe asigurarea siguranţei colegilor noştri şi a familiilor lor şi pe introducerea de măsuri de protecţie pentru toate facilităţile noastre. Lucrăm îndeaproape cu autorităţile chineze, în timp ce acestea iau măsuri pentru a opri epidemia, bazându-se pe experienţa şi expertiza noastră pe teren. Suntem alături de cei afectaţi de această epidemie globală, suntem solidari cu poporul chinez şi depunem toate eforturile pentru a ne sigura că alimentele şi produsele noastre sunt în continuare disponibile la scară largă, în special cele pentru cei mai vulnerabili, cei mai tineri şi cei mai bătrâni din societate."

Toate categoriile de produse au înregistrat o creştere organică pozitivă. Cea mai mare contribuţie a venit de la Purina PetCare şi brandurile sale premium Purina Pro Plan şi Purina ONE. Cafeaua a avut un impuls bun, ajutat de cererea puternică de produse Starbucks, care până acum au fost distribuite în peste 40 de ţări. În total, produsele Starbucks au generat vânzări suplimentare de peste 300 milioane CHF în 2019. Nestle Health Science a înregistrat progrese bune, cu o dezvoltare puternică a vânzărilor pentru nutriţie medicală şi produse Atrium. Categoria de apă a fost în scădere, reflectând presiunea pe preţ în segmentul mediu şi cererea redusă din Europa. Produsele alimentare vegetariene şi vegetale, inclusiv Sweet Earth Awesome Burger şi Garden Gourmet Incredible Burger, au înregistrat o creştere organică puternică de două cifre, ajungând la vânzări de aproape 200 milioane CHF.

Opinia Cititorului

Acord

Prin trimiterea opiniei ne confirmaţi că aţi citit Regulamentul de mai jos şi că vă asumaţi prevederile sale.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

DTLAWYERS
BTPay
Cotnari
Gala 'Women in Economy 2020'
Benihana
Leap

ENGLISH SECTION

more articles

Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro
Cabinet de avocatTMPS