Compania de servicii şi soluţii de real estate integrate Nhood, prezentă în zece ţări europene, devine acţionarul unic al Tomorrow Food, agenţie franceză de consultanţă specializată în domeniul Food & Beverage şi HoReCa, potrivit unui comunicat transmis redacţiei. Alianţa are ca obiectiv extinderea competenţelor Nhood la nivel internaţional şi consolidarea poziţiei sale în zona de experienţă şi ospitalitate.
„Parteneriatul cu Tomorrow Food se aliniază perfect cu strategia noastră de dezvoltare a unui ecosistem de expertiză complementară. Cunoştinţele lor sporesc capacitatea Nhood de a proiecta, implementa şi gestiona spaţii atractive şi sustenabile pentru comunităţi”, a declarat Marco Balducci, CEO al Nhood.
Tomorrow Food, fondată în 2018, a devenit un actor important în consultanţa F&B şi Leisure, colaborând cu grupuri hoteliere precum OKKO şi Center Parks, dar şi cu dezvoltatori imobiliari şi autorităţi locale. „Ambiţia noastră este să devenim lider în consultanţa F&B şi Leisure în Franţa, iar în următorii trei ani să ne extindem la nivel european”, a afirmat Felix de La Haye, CEO al Tomorrow Food.
Compania franceză îşi păstrează identitatea şi autonomia strategică, beneficiind de sprijinul reţelei internaţionale Nhood pentru accelerarea creşterii în Europa.
Prin această alianţă, Nhood îşi consolidează poziţia pe piaţa imobiliară şi îşi continuă strategia de creare a unui ecosistem de branduri şi expertize complementare, capabile să ofere soluţii sustenabile şi să contribuie la transformarea comunităţilor locale.













































Opinia Cititorului