Abonament gratuit
Videoconferinţa “Afaceri în agricultură”Videoconferinţa “Afaceri în agricultură”
Videoconferinţa “FONDURI EUROPENE”

Odată cu integrarea UPC, Vodafone lansează propriul serviciu de TV

M.G.
Ziarul BURSA #Companii /

Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România: "Faptul că am devenit o companie de comunicaţii complet integrată reprezintă pentru noi un catalizator care ne va permite să continuăm să inovăm şi să le oferim românilor noi soluţii convergente competitive pentru comunicare şi divertisment şi cele mai bune opţiuni pentru a fi mereu conectaţi, oriunde şi oricând. Mă bucur să aducem în casele românilor o nouă inovaţie şi o nouă experienţă de divertisment, cu serviciul Vodafone TV, alături de o ofertă convergentă şi mai puternică, Vodafone ONE".

Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România: "Faptul că am devenit o companie de comunicaţii complet integrată reprezintă pentru noi un catalizator care ne va permite să continuăm să inovăm şi să le oferim românilor noi soluţii convergente competitive pentru comunicare şi divertisment şi cele mai bune opţiuni pentru a fi mereu conectaţi, oriunde şi oricând. Mă bucur să aducem în casele românilor o nouă inovaţie şi o nouă experienţă de divertisment, cu serviciul Vodafone TV, alături de o ofertă convergentă şi mai puternică, Vodafone ONE".

Vodafone România a lansat ieri propriul serviciu TV, denumit Vodafone TV, alături de noi oferte de servicii convergente fix-mobil, după finalizarea integrării operatorului de servicii fixe UPC, achiziţionat de Vodafone anul trecut. Serviciul este caracterizat de către reprezentanţii Vodafone România drept un "serviciu inovator, care aduce utilizatorilor din România o experienţă complet nouă de televiziune şi divertisment, în linie cu tendinţele actuale şi cu noile obiceiuri de consum".

Murielle Lorilloux, CEO Vodafone România, a declarat, ieri, într-o conferinţă de presă: "Astăzi marcăm un pas important în strategia noastră de a ne consolida poziţia pe piaţa serviciilor convergente din România. Faptul că am devenit o companie de comunicaţii complet integrată reprezintă pentru noi un catalizator care ne va permite să continuăm să inovăm şi să le oferim românilor noi soluţii convergente competitive pentru comunicare şi divertisment şi cele mai bune opţiuni pentru a fi mereu conectaţi, oriunde şi oricând. Mă bucur să aducem în casele românilor o nouă inovaţie şi o nouă experienţă de divertisment, cu serviciul Vodafone TV, alături de o ofertă convergentă şi mai puternică, Vodafone ONE".

Serviciul Vodafone TV are la bază o platformă ce include un mediabox 4K, "unic pe piaţa din România", care îmbină interactivitatea, aplicaţiile de streaming şi cablul digital.

"Cu Vodafone TV, utilizatorii se pot bucura de cea mai bogată ofertă de conţinut, ce include cea mai extinsă grilă TV, cu peste 190 de canale în format SD, HD şi 4K, precum şi de cea mai vastă colecţie video on demand, cu mii de ore de conţinut de calitate şi tot conţinutul HBO GO într-o secţiune dedicată, care oferă acces la producţii HBO - seriale originale, filme, documentare, producţii locale, dar şi seriale, filme şi programe pentru copii ale altor furnizori de conţinut premium. De asemenea, interfaţa permite acces direct la cele mai populare servicii de streaming din România, pentru toată familia - Netflix, Amazon Prime, YouTube şi YouTube Kids, Hopster", se arată într-un comunicat de presă.

Potrivit reprezentanţilor Vodafone, cererea pentru servicii video (TV) on demand a crescut exponenţial în ultimul an şi jumătate, cu 66% în 2019 şi cu 71% în anul 2020. În acelaşi timp, cererea pentru servicii TV liniare a rămas stabilă.

"Obiceiurile de consum s-au schimbat semnificativ în ultimii ani, mulţi dintre noi preferând astăzi un mix între a urmări televiziunea lineară şi utilizarea serviciilor On Demand, în creştere. Ceea ce aduce astăzi Vodafone este o soluţie care îmbină perfect cele două lumi, cu ceea ce are mai bun fiecare dintre ele. Utilizatorii pot continua să urmărească, desigur, evenimente live, precum sport sau ştiri, chiar când acestea se întâmplă, dar pot, totodată, să caute şi să vizioneze conţinutul de televiziune lineară câteva zile mai târziu după difuzare, într-un mod similar serviciilor On Demand. Mai mult, în timp, asemenea serviciilor On Demand, utilizatorii pot primi recomandări cu ce se difuzează chiar în acest moment la televiziunea lineară, pe baza preferinţelor lor. Am convingerea că acesta va fi începutul unei experienţe de conţinut şi televiziune semnificativ mai bune pe piaţa din România", a spus şi Mostafa El Beltagy, Consumer Business Unit Director la Vodafone România.

Practic, serviciul Vodafone TV integrează grila de canale TV lineare şi Video On demand, precum şi aplicaţiile de streaming. Serviciul poate fi accesat şi de pe dispozitivele mobile, în număr maxim de 5 per abonat.

"Cu Vodafone TV, utilizatorii se pot bucura de flexibilitate şi interactivitate, cu ajutorul funcţiilor avansate disponibile. Prin intermediul funcţiei Catch-up/Replay, utilizatorii au posibilitatea să aleagă când şi unde urmăresc programele preferate, care sunt disponibile timp de 7 zile după difuzare, atât pe televizor, cât şi pe smartphone şi tabletă. De asemenea, pot controla conţinutul vizionat, inclusiv emisiunile TV live, cu ajutorul funcţiilor Pause/Restart, şi pot înregistra programele preferate pentru a le putea urmări ulterior de pe orice ecran. Funcţia de Căutare permite găsirea rapidă şi cu uşurinţă a conţinutului, indiferent dacă este vorba despre conţinut TV linear sau On Demand, programe înregistrate sau în curs de difuzare. În plus, serviciul Vodafone TV include o secţiune dedicată copiilor, «Kids' App», care oferă funcţii de control parental, precum şi o ofertă extinsă de conţinut pentru copii, organizat pe canale sau personaje. Aplicaţia mobilă Vodafone TV este disponibilă pentru dispozitive cu sistem de operare iOS şi Android", se mai arată în comunicat.

De menţionat că conţinutul pentru zona pentru copii nu poate fi editat de către părinţi, ci este filtrat în funcţie de vârstă, dar şi că mediabox-ul merge doar cu conexiune la internet. Serviciul este disponibil momentan doar în zona de acoperire a serviciilor fixe.

În comunicat se mai precizează că serviciul Vodafone TV este disponibil, începând de ieri, 16 septembrie, într-o ofertă specială, pentru clienţii Vodafone persoane fizice care optează pentru un pachet de servicii fixe, cu Vodafone TV, Internet fix şi Super Wi-Fi de 500 Mbps, HBO & HBO GO inclus timp de 24 de luni, la 17 euro/lună.

De asemenea, Vodafone România a lansat ieri şi noi oferte de servicii convergente fix-mobil pentru clienţii persoane fizice denumite Vodafone ONE.

"De exemplu, abonaţii Vodafone de servicii mobile care optează şi pentru un pachet de servicii fixe cu Vodafone TV, Internet fix de 500 Mbps şi Super-WiFi beneficiază de o reducere de 120 euro la contractul pe 2 ani, constând în 48 euro reducere la pachetul de servicii fixe, plus 72 euro echivalentul HBO & HBO GO inclus în pachet. Clienţii Vodafone de servicii fixe beneficiază de o reducere de 120 de euro la contractul pe 2 ani optând şi pentru un abonament de servicii mobile începând cu Vodafone Red 12: 48 euro reducere la abonamentul mobil, plus 72 de euro", se mai specifică în comunicatul companiei.

Campania publicitară a Vodafone include cel puţin 4 clipuri de prezentare ce vor rula pe internet şi TV.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

DTLAWYERS
BTPay
Nuclearelectrica

Curs valutar BNR

23 Oct. 2020
Euro (EUR)Euro4.8744
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.1145
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian4.5485
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.3849
Gram de aur (XAU)Gram de aur252.5738

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

AAGES GROUP
Cotaţii Emitenţi BVBCotaţii fonduri mutuale
14 Noiembrie - Noaptea Muzeelor
Legal Accelerators
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
Pagini Aurii
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro
Cabinet de avocatservicii curatenie