Olala! îşi consolidează prezenţa pe piaţa HoReCa din ţara noastră prin achiziţia a două hoteluri din centrul Capitalei - Hotel Duke Romană şi Hotel Duke Armenească, potrivit unui comunicat Olala! emis redacţiei. Investiţia, estimată la peste 5 milioane de euro, este una dintre cele mai relevante mişcări recente din sectorul ospitalităţii locale.
Amplasate în zone strategice - lângă Piaţa Romană şi în apropierea Pieţei Universităţii -, cele două hoteluri se alătură portofoliului Olala! din România, consolidat prin afiliata Rina Hotels. Aceasta operează cu succes de aproape trei decenii şi include, printre altele, Hotel Sinaia, Hotel Cerbul şi Vila Camelia din Sinaia, Hotel Ski & Sky din Predeal şi Hotel Trianon din Bucureşti, aflat în plin proces de transformare.
Hotel Trianon va fi redeschis în toamna anului 2025 sub brandul Maison Orient, un boutique hotel cu 42 de camere şi un concept culinar rafinat, 9Under, ce se va alătura restaurantelor deja operate de companie: LaROQ, Apres şi Crama Rina.
„Această achiziţie reprezintă un reper esenţial în strategia noastră de a consolida poziţia Olala! în România şi în Europa. Credem cu tărie în potenţialul pieţei româneşti şi ne angajăm să investim constant şi să îmbunătăţim calitatea proprietăţilor noastre”, a declarat Ittai Savran, CEO Olala!.
Pe lângă dezvoltările hoteliere, compania gestionează şi brandul Olala Homes, axat pe cazarea pe termen scurt, cu apartamente în România, Portugalia, Spania şi Grecia. Strategia pe termen scurt şi mediu vizează optimizarea tuturor proprietăţilor din portofoliu, în special la nivelul serviciilor F&B, al camerelor şi zonelor comune.
Olala! are în plan investiţii şi în alte oraşe mari din România, precum Cluj-Napoca şi Braşov, şi pregăteşte lansarea unui nou hotel de 5 stele în Sinaia, pe un teren deja deţinut de companie.
Compania este activă şi în plan social, prin Roots Learning Hub, un centru educaţional non-profit din Sinaia care oferă sprijin liceenilor şi antreprenorilor locali prin cursuri, ateliere şi consiliere vocaţională.
„România are un potenţial semnificativ de creştere în industria serviciilor de ospitalitate, iar viziunea noastră este ferm ancorată în extinderea şi îmbunătăţirea prezenţei noastre aici. Ne propunem să contribuim activ la economia locală şi la dezvoltarea sectorului turistic, oferind oaspeţilor experienţe memorabile şi de calitate superioară”, a mai declarat Savran.
Prin această investiţie, Olala! îşi afirmă angajamentul de a deveni un jucător de referinţă în HoReCa, atât în România, cât şi în Europa, oferind servicii adaptate noilor standarde de ospitalitate.
Opinia Cititorului