Orange lansează o nouă campanie de conştientizare a importanţei accesului la tehnologia digitală

G.B
Companii / 11 octombrie

Orange lansează o nouă campanie de conştientizare a importanţei accesului la tehnologia digitală

Prin acces la mediul online, putem să transformăm în realitate visuri care înainte păreau de neatins. Orange vine în sprijinul clienţilor pentru ca aceştia să îşi poată îndeplini aceste visuri şi lansează campania Facem tehnologia digitală accesibilă tuturor, pentru a atrage atenţia asupra importanţei subiectului incluziunii digitale în România, conform unui comunicat remis redacţiei.

Potrivit sursei citate, accesul la oportunităţile oferite de lumea digitală ar trebui să fie egal pentru toţi, indiferent de mediu, vârstă sau dizabilităţi fizice. Prin urmare, campania este construită în jurul iniţiativelor Orange şi ale Fundaţiei Orange care contribuie la dezvoltarea sistemului educaţional şi a comunităţilor vulnerabile din România. La acestea se adaugă investiţiile constante în extinderea reţelei mobile prin facilitarea accesului la reţeaua Orange 4G în mediul rural şi la tehnologia 5G în cel urban. Pentru clienţi, aceste investiţii se traduc în beneficii directe prin creşterea gradului de digitalizare, un mai bun acces la informaţii, susţinerea mediului educaţional, crearea de noi oportunităţi pe piaţa muncii, precum şi favorizarea dezvoltării mediului de afaceri şi a celui antreprenorial din România.

"Campania Facem tehnologia digitală accesibilă tuturor vine în completarea eforturilor Orange şi ale Fundaţiei Orange de a facilita accesul la mediul digital din România, de la copii până la vârstnici. Încă din 2012, am construit o serie de programe care oferă acces românilor la oportunităţile pe care le aduce tehnologia şi care schimbă în bine mii de vieţi. Până în prezent, peste 710.000 de beneficiari au avut acces la programele noastre, iar această campanie duce mai departe eforturile de digitalizare pentru un impact pe termen lung. În plus, îmbunătăţirea constantă a reţelei oferă clienţilor noştri cea mai rapidă reţea fixă şi mobilă, precum şi cea mai mare acoperire mobilă, fapt ce contribuie la obiectivele noastre de creştere gradului de acces la tehnologia digital", a declarat Liudmila Climoc, CEO al Orange România.

Digitalizarea este o componentă extrem de importantă pentru dobândirea unor abilităţi noi, pentru sistemul educaţional sau intrarea pe piaţa muncii. Cele mai recente studii arată că românii se află pe ultimele locuri în ceea ce priveşte utilizarea zilnică a internetului comparativ cu celelalte regiuni din Uniunea Europeană. În plus, un raport de ţară al Comisiei Europene din 2020 arată că unul din cinci români nu a utilizat niciodată internetul.

În ceea ce priveşte competenţele digitale, doar 10,1% din populaţia adultă are abilităţi peste medie, cel mai mic procent din Uniunea Europeană. Totodată, 39% dintre tinerii din România (cu vârsta între 16 şi 19 ani) îşi autoevaluează competenţele digitale ca fiind scăzute, comparativ cu media europeană de 15%. Aceste cifre indică faptul că integrarea tinerilor pe piaţa muncii poate fi o provocare.

"Nivelul scăzut al cunoştinţelor digitale înregistrate în rândul românilor poate fi o provocare în ceea ce priveşte dezvoltarea generală a societăţii. Ritmul accelerat de inovaţie tehnologică în sectoare precum educaţie, sănătate, servicii sociale, servicii publice sau chiar a diferitelor industrii presupune existenţa unui nivel cel puţin mediu de competenţe digitale la nivelul populaţiei. În acest context, programele de incluziune digitală sunt un element cheie pentru a creşterea nivelului de alfabetizare digitală a populaţiei şi reducerea inegalităţii sociale", a declarat Claudia Petrescu, Cercetător - Institutul de Cercetare a Calităţii Vieţii

Prin iniţiativele integrate în campania Facem tehnologia digitală accesibilă tuturor, Orange reconfirmă promisiunea de a oferi sprijin tuturor celor care vor şi au nevoie să-şi îmbunătăţească abilităţile digitale. Pentru că uneori avem nevoie de puţin ajutor ca să ne atingem visurile, iar Orange este pregătit să-l ofere în continuare.

Campania face parte din direcţia asumată de Grupul Orange încă de la finalul anului 2019, odată cu lansarea noii strategii Engage 2025, care plasează în centrul operaţiunilor angajamente de mediu şi de incluziune digital, se arată în comunicat.

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Videoconferinţa “Afaceri în agricultură”
Dtlawyers
BTPay
Apanova

Curs valutar BNR

26 Oct. 2021
Euro (EUR)Euro4.9476
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.2587
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian4.6280
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.8750
Gram de aur (XAU)Gram de aur246.8735

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

eximbank.ro
gerocossen.ro
Cotaţii Emitenţi BVB
Bursele din regiune
romaniansmartcity.ro
cnipmmr.ro
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
Pagini Aurii
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro