Orange România anunţă rezultatele financiare pentru al treilea trimestru din 2022

G.D.
Companii / 25 octombrie 2022

Orange România anunţă rezultatele financiare pentru al treilea trimestru din 2022

Grupul Orange anunţă astăzi rezultatele financiare pentru al treilea trimestru al anului 2022, disponibile la 30 septembrie, conform unui comunicat remis redacţiei.

Potrivit sursei citate, în intervalul iulie - septembrie, Grupul Orange România a realizat o cifră de afaceri consolidată în valoare de 403 milioane de euro, în creştere cu 3,6% faţă de aceeaşi perioadă a anului anterior. În primele nouă luni din 2022 cifra de afaceri este de 1,168 miliarde de euro, în scădere cu 1,5% faţă de perioada similară din 2021. Dinamica din cele 9 luni ale anului 2022 este caracterizată de creşterea vânzărilor de echipamente şi de diminuarea veniturilor din servicii.

La 30 septembrie 2022, Grupul Orange România oferea servicii mobile către 10,4 milioane de clienţi, servicii fixe în bandă largă către 1,3 milioane de clienţi, iar servicii de televiziune prin cablu şi satelit către 1,4 milioane de clienţi.

Şi în acest trimestru Orange a continuat efortul de extindere a reţelei şi de a le furniza clienţilor acces la tehnologii ce oferă conexiuni de mare viteză. În T3 2022, încă 26 de localităţi din mediul rural au primit acces la conectivitate 4G, acoperirea fiind de 98,49% din populaţie, iar 284 de noi localităţi din mediul urban şi rural s-au bucurat de avantajele reţelei 4G+, cu viteze de download de până la 355,6 Mbps şi de până la 47,5 Mbps pentru upload, acoperind 75,79% din populaţie. Din T3 reţeaua 5G e disponibilă şi în Arad şi Sibiu, iar numărul oraşelor în care clienţii beneficiază azi de conectivitate Orange 5G ajunge, astfel, la 20.

După ce în trimestrele anterioare calitatea reţelei Orange a fost analizată de auditori independenţi şi ai autorităţii naţionale, în T3 Orange a primit certificarea auditorului european Systemics-PAB, fiind recunoscută drept cea mai bună reţea din România, cu cel mai mare punctaj pentru serviciile de voce mobilă şi date mobile. Orange România s-a evidenţiat şi prin cea mai bună calitate a serviciilor VoLTE şi cea mai mare viteză de transfer a datelor mobile, certificarea confirmând preocuparea constantă a companiei pentru menţinerea unei calităţi ridicate a reţelei şi serviciilor.

În ultimele 3 luni, Orange a intensificat eforturile de eficientizare a consumului de energie în infrastructura de telecomunicaţii, prin folosirea unor soluţii de energie alternativă, precum panourile solare, achiziţionarea şi implementarea unor echipamente de tip LED şi automatizarea sistemelor de iluminat, subliniază sursa citată.

Orange a continuat în T3 educarea publicului în vederea dezvoltării unui comportament responsabil de utilizare a tehnologiei şi a dispozitivelor mobile, prin campania de conştientizare a programului "Re" (Reparare, Reciclare, Recondiţionare şi Recumpărare). În urma acesteia, 67.000 de telefoane au fost colectate în magazinele Orange de la clienţi, urmând să fie reintroduse în circulaţie.

În septembrie, la un an de la achiziţia Orange Romania Communications, My Orange a devenit aplicaţia pentru mobil comună pentru gestionarea serviciilor Orange România şi Orange Romania Communications, utilizatorii beneficiind de o singură aplicaţie pentru accesarea contului şi de o experienţă unificată şi optimizată de funcţionare.

Ecosistemul YOXO, abonamentul 100% digital, care atrage din ce în ce mai mulţi clienţi, a lansat în T3 secţiunea YOXO Dealz. Aici se găsesc diverse beneficii din partea partenerilor, dar şi resurse ori programe de fidelizare precum "Invită un prieten".

Comunitatea Orange, unde se regăsesc pasionaţii de tehnologie, de produsele şi de serviciile Orange, a lansat în acest trimestru o platformă cu multiple funcţionalităţi. Acest upgrade confirmă omogenitatea şi consistenţa celor peste 31.000 de membri, care se implică activ şi responsabil în comunitate, susţinându-se reciproc.

În ceea ce priveşte serviciile digitale financiare, Orange Money, în T3 numărul clienţilor noi care au venit din online a fost de 3 ori mai mare faţă de aceeaşi perioadă din 2021. În plus, s-a înregistrat o creştere de 48% a volumului tranzacţiilor pentru cardurile de debit şi de credit, cu o preferinţă puternică pentru plăţile online şi contactless cu telefonul mobil.

"Trimestrul trei încheie o perioadă alertă şi 9 luni pline de provocări, în care marcăm şi un an de când facem echipă cu Orange Romania Communications. Trecem printr-un proces complex de transformare, într-un context economic dificil, însă reuşim să aducem rezultate pozitive pentru a ajunge şi mai aproape de ambiţia noastră de a fi alegerea #1 de servicii convergente pentru business-uri & consumatori. Mă bucur că am reconfirmat calitatea reţelei Orange, care a fost din nou recunoscută ca cea mai bună reţea din România.

În acelaşi timp, ne concentrăm pe impactul pe care-l avem în societate şi ne asigurăm că tot ceea ce facem contribuie la reducerea decalajului digital şi a resurselor pe care le consumăm pentru a oferi servicii de telecomunicaţii la cele mai înalte standarde. Ştiu că echipele Orange sunt un motor puternic, cu care facem lucrurile să se întâmple, iar pentru asta le mulţumesc din nou foarte mult", a declarat Liudmila Climoc, CEO Orange România, se mai arată în comunicat.

Pe scurt

Cotaţii Internaţionale

vezi aici mai multe cotaţii

Bursa Construcţiilor

www.constructiibursa.ro

Avocat Ianul Alexandra
cautavocat.ro
BTPay
danescu.ro
arsc.ro

Curs valutar BNR

31 Ian. 2023
Euro (EUR)Euro4.9221
Dolar SUA (USD)Dolar SUA4.5466
Franc elveţian (CHF)Franc elveţian4.8998
Liră sterlină (GBP)Liră sterlină5.6028
Gram de aur (XAU)Gram de aur278.5779

convertor valutar

»=
?

mai multe cotaţii valutare

Cotaţii Emitenţi BVB
Bursele din regiune
Cotaţii fonduri mutuale
Teatrul Național I. L. Caragiale Bucuresti
Carte - Golden calf - the meaning of interest rate
Carte - The crisis solution terminus a quo
www.agerpres.rowww.dreptonline.rowww.hipo.ro